سونی کتابخوان ۱۳ اینچی خود را به نمایشگر و رابط کاربری جدید مجهز کرد

عصر کالا- شرکت سونی به تازگی کتابخوان دیجیتال ۱۳ اینچی خود را به روز رسانی کرده و مدل تازه ای از آن را، با نمایشگر و رابط کاربری جدید معرفی نموده است.

سونی کتابخوان ۱۳ اینچی خود را به نمایشگر و رابط کاربری جدید مجهز کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، علی رغم افزایش کیفیت تصویر، عمر باتری در محصول جدید کاهش نیافته است
    مدل DPT-RP1 (تصویر سمت چپ) که جایگزین مدل DPTS1 (تصویر سمت راست) خواهد شد، با رزولوشن 1650 در 2200، ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل قبلی با کیفیت تصویر 1200 در 1600 به خود دیده است. نمایشگر جدید با تراکم تصویر 206DPI، از تکنولوژی «Mobius» (صفحه TFT انعطاف پذیر) بهره برده و خواندن متون مختلف را راحت تر می کند. البته افزایش کیفیت تصویر تاثیر چندانی در مصرف باتری دستگاه نداشته و مانند بسیاری از نمایشگرهای کاغذ دیجیتال، می توان عمر یک الی دو هفته ای را از آن انتظار داشت.

    از نقطه نظر طراحی، محصول جدید وزنی مشابه با مدل قبلی دارد اما چیدمان آن دچار تغییر شده و حاشیه ها نیز باریک تر شده اند. RP1 ظاهر مینیمال تری به خود گرفته که البته به قیمت حذف جایگاه قلم به دست آمده و کاربران باید به فکر مکان جدیدی برای نگهداری از استایلوس خود باشند.

    دستگاه مذکور با قیمت نه چندان ارزان 700 دلاری به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به حضور محصولاتی مانند سری سرفس مایکروسافت و کتابخوان دیجیتال «reMarkable» در این بازه قیمتی، شرکت سونی رقابت سختی را پیش رو خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر