هوآوی تبلت های اقتصادی مدیاپد T۳ و T۳ ۷ را رونمایی کرد

عصر کالا- با بزرگتر شدن اندازه نمایشگر موبایل ها، فروش تبلت ها تحت تأثیر قرار گرفته و کمپانی های سازنده از روند فروش آنها ناراضی هستند. با این حال به نظر می رسد هوآوی دست بردار نبوده و اخیراً بدون هیاهو دو تبلت مدیاپد T۳ و T۳ ۷ را معرفی کرده است.

هوآوی تبلت های اقتصادی مدیاپد T۳ و T۳ ۷ را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛اگر بخواهیم از منظر مشخصات سخت افزاری به تبلت های تازه هوآوی نگاه کنیم، مدیاپد T3 مجهز به نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است و چیپست آن هم اسنپدراگون 425 خواهد بود. همچنین مدل مورد اشاره در دو نسخه با حافظه رم و فضای ذخیره سازی 2-16 و 3-32 گیگابایتی عرضه می شود. علاوه بر آن کاربران می توانند مدل دارای پشتیبانی از LTE و یا WiFi را انتخاب کنند.

    تبلت های اقتصادی هوآوی با قیمت های احتمالی 235 و 138 دلاری عرضه می شوند
    گفتنی است مدیاپد T3 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی در پشت و دوربین سلفی 2 مگاپیسکلی برخوردار است. از دیگر مشخصات آن می توان به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، بدنه آلومینیومی و اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI اشاره کرد. رنگ های قابل عرضه هم خاکستری و طلایی قید شده اند و احتمال می رود با قیمت 235 دلار روانه بازار رقابت شود.

    اما هوآوی برای کسانی که به دنبال مدل کوچکتر و ارزان قیمت تر هستند، تبلت مدیاپد T3 7 را معرفی کرده که دارای نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل، چیپست مدیاتک 8127، حافظه رم 1 یا 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 8 یا 16 گیگابایتی است.

    این تبلت همانند برادر بزرگتر خود از بدنه آلومینیومی بهره برده و مجهز به باتری 3100 میلی آمپر ساعتی، اندروید مارشملو و دوربین های 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو خواهد بود و انتظار می رود شرکت سازنده برای آن قیمت 138 دلاری را در نظر گرفته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر