چگونه گوشی اندرویدی همیشه روی حالت ۳G/۴G یا ۲G بماند؟

عصر کالا- اگر گوشی شما قابلیت استفاده از حالت ۳G ،۴G یا ۲G را دارد، این مطلب را بخوانید تا از حداکثر قابلیت گوشی خود استفاده کنید.

چگونه گوشی اندرویدی همیشه روی حالت ۳G/۴G یا ۲G بماند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ اگر تا به حال به وسیله ی سیمکارت خود به اینترنت متصل شده باشید، می دانید که همیشه اینترنت روی حالت 3G یا 4G نمی ماند و با تغییر مکان و یا حتی بدون تعویض آن، اینترنت از حالت 4G به 3G و یا از حالت 3G به 2G تغییر می کند. اگر گوشی شما از قابلیت 4G پشتیبانی می کند، باید حداکثر قابلیت گوشی خود استفاده کنید و لذت ببرید.

    اگر گوشی شما از حالت 3G یا 4G پشتیبانی می کند و منطقه ای که در آن جا از اینترنت سیمکارت خود استفاده می کنید به طوری است مدام بین 2G،3Gو 4G تغییر می کند، می توانید با راهکاری که در زیر آموزش داده ایم گوشی اندرویدی خود را مجبور کنید که در یک حالت ثابت بماند.

    برای تنظیم گوشی به صورت ثابت در حالت های 3G ،4G یا 2G :
    ابتدا وارد منوی تنظیمات گوشی شوید
    در قسمت Network وارد گزینه‌ی Mobile networks شوید
    حال پنجره‌ ای باز میشود و از شما میخواهد که مشخص کنید که از کدام نوع شبکه می خواهید استفاده کنید. (GSM به معنای 2G و WCDMA به معنای 3G و همچنین، LTE به معنای 4G است).
    گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    نکته: اگر به عنوان مثال گوشی خود را روی حالت 4G قرار داده اید، در مکانی که 4G آنتن ندهد، گوشی شما دیگر آنتن نخواهد داد. زیرا شما به گوشی خود گفته‌اید یا 4G یا هیچ.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر