ایرپاد؛ برگ برنده اپل

عصر کالا- میزان درآمد اپل از ایرپاد در سال ۲۰۱۹ میلادی نسبت به سال ۲۰۱۸، با ۵۴ درصد رشد و افزایش مواجه شده است.

ایرپاد؛ برگ برنده اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که از نوع داخل گوشی بوده که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به استفاده از دست و کاملا بی سیم، با دوستان و همکاران خود به راحتی تماس گرفته و با آنها به مکالمه تلفنی بپردازند. این هدفون های بی سیم که در داخل گوش کاربران قرار می‌گیرند، برای آن دسته از افرادی که مشغله‌های کاری فراوان دارند و نمی‌توانند به صورت طولانی با گوشی همراهی که در دستانشان قرار دارد، صحبت کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود. در واقع این هدفون بی‌سیم دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ بلندمدت از آن هیچگونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شما را در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.

    حالا بر اساس تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت jsmarena  ایرپادهای اپل در کنار ساعت های هوشمند اپل واچ توانسته اند درآمد قابل توجهی را برای این فول تکنولوژی آمریکایی به ارمغان بیاورند به گونه ای که درآمدهای حاصل از فروش این محصولات در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی از مرز 5.56 میلیارد دلار نیز گذر کرده و رشدی 54 درصدی را تجربه کرده است.

    کوین روک، یکی از تحلیلگران محصولات دیجیتال در این خصوص می گوید اپل از فروش ایرپاد درآمد بیشتری نسبت به اسپاتیفای، توییتر و اسنپ چت کسب کرده است.  

    وی در ادامه گزارش خود می نویسد: اپل در سال 2019 میلادی، 60 میلیون دستگاه ایرپاد فروخته و روانه بازارهای جهانی کرده است که نسبت به میزان فروش سال 2018 میلادی، 71 درصد رشد و افزایش یافته است.

    در واقع هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد اپل دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ بلندمدت از آن هیچگونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شما را در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر