پشتیبانی ساندبار‌های جدید ال‌جی از صدای دالبی اتموس و دستیار گوگل

عصر کالا- جدیدترین ساندبار‌های ال‌جی با پشتیبانی از صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) و دستیار صوتی گوگل تولید می‌شوند.

پشتیبانی ساندبار‌های جدید ال‌جی از صدای دالبی اتموس و دستیار گوگل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، ال‌جی از ساندبار‌های جدید خود پیش از برگزاری نمایشگاه CES در لاس‌وگاس آمریکا رونمایی کرد. دستگاه‌جدید ال‌جی با مدل‌های SL10YG، SL9YG و SL8YG با همکاری شرکت Meridian Audio تولید شده‌اند و دارای قابلیت‌هایی از جمله پشتیبانی از صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) و DTS:X هستند. همچنین گفته می‌شود دستیار صوتی گوگل به صورت پیش‌فرض در این دستگاه تعبیه شده است.

    این یعنی کاربران می‌توانند هر سه اسپیکر را با استفاده از فرمان‌های صوتی کنترل کنند. به عنوان مثال می‌توانند از دستیار صوتی گوگل بخواهند که صدا را زیاد کند، آهنگ در حال پخش را شناسایی کند و آهنگ‌های مورد علاقه کاربر را به ترتیب پخش کند. با وجود دستیار صوتی گوگل در این دستگاه همچنین می‌تواند به این معنا باشد که کاربران در حالی که روی مبل نشسته‌اند، می‌توانند از این دستگاه به عنوان سیستم مرکزی خانگی برای کنترل محصولاتی مانند لامپ‌های متصل به وای-فای و پرده‌های الکترونیکی خانه استفاده کنند.

    از لحاظ طراحی، ساندبار‌های جدید ال‌جی کاملا مینیمال هستند. آن‌ها برای قرار گرفتن در پس زمینه یک خانه بسیار مناسب هستند. نکته جالب این است که مدل SL9 دارای حسگر ژیروسکوپ داخلی است که بر اساس ادعای ال‌جی، سطح قرار گرفته روی آن؛ چه دیوار و چه سطح صاف را اندازه‌گیری می‌کند و خروجی صدا را به نسبت مطابقت می‌دهد. کاربرانی که به دنبال صدای بم بیشتری هستند می‌توانند این سه بلندگو را با یک کیت پشتی اسپیکر بی‌سیم ال‌جی تقویت کنند.

    در حال حاضر، هیچ جزئیاتی از قیمت و دسترسی این دستگاه‌ها گفته نشده، اما ال‌جی ساندبار‌های جدید خود را در ماه ژانویه در نمایشگاه CES به نمایش در خواهد آورد و بهترین زمان برای دانستن اطلاعات بیشتر از این محصول در زمان برگزاری نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر