موبایل ال‌جی احیا می‌شود

عصر کالا- شرکت ال‌جی اعلام کرده که سال آینده با ارائه قابلیت‌های جدید و شگفت انگیز در گوشی‌های هوشمند بار دیگر بخش موبایل خود را احیا خواهد کرد.

موبایل ال‌جی احیا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، موبایل شرکت کره‌ای ال‌جی در سال های اخیر عملکرد موفقیت آمیز و چشمگیری نداشته و بخش اعظمی از سهم خود را در بازارهای جهانی به سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ، هواوی، اپل و سایر شرکت‌های چینی واگذار کرده است؛ به گونه ای که به عنوان مثال در سه ماهه دوم 2019 میلادی تنها سه درصد از سهم بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که در همین بازه زمانی سامسونگ به عنوان نخستین برند پرفروش موبایل سهمی معادل 23 درصد از بازارهای جهانی را از آن خود کرده و پس از آن هواوی با 18 درصد و اپل پا 11 درصد به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این فهرست قرار گرفته اند و ال‌جی بعد از شرکت های مذکور و حتی برخی دیگر از رقبای چینی در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

    تابستان سال 2019 بخش موبایل شرکت ال‌جی اعلام کرد که زیان عملیاتی خود را 50 درصد کاهش داده اما این در حالیست که هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به سوددهی دوباره دارد.

    یکی از راهکارهای مهمی که این شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری خود انجام داد، انتقال خطوط تولید موبایل از کره جنوبی به ویتنام بود که به عقیده کارشناسان، در سال 2020 میلادی نتایج مثبت آن قابل مشاهده خواهد بود.

    انتظار می‌رود این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل از گوشی‌های G9 و V50 رونمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر