شیائومی می میکس ۴ احتمالا با دوربین۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

عصر کالا- MyDrivers اطلاعات فاش‌شده‌ی جدیدی از شیائومی می میکس ۴ به‌اشتراک گذاشته است که درصورت صحت، دستگاه بعدی چینی‌ها از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

شیائومی می میکس ۴ احتمالا با دوربین۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، براساس آخرین اطلاعات MyDrivers که معمولا اخبار فاش‌شده‌ی چین را به‌اشتراک می‌گذارد، اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشخصات گوشی هوشمند شیائومی می میکس 4 در اختیار خواهیم داشت. اولین خبر در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به‌اشتراک گذاشته و سپس، تصویری فاش‌شده از می میکس 4 منتشر شد. با توجه به تصویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی باشیم که دوربین اصلی 108 مگاپیسلی و دوربین فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ 12 مگاپیکسلی را شامل می‌شود.

    اگر این مشخصات صحت داشته باشد، می میکس 4 از قوی‌ترین مشخصات دوربین در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد. اواسط مرداد گفته شد شیائومی گوشی هوشمند جدیدی با حسگر 108 مگاپیکسلی سامسونگ معرفی می‌کند. به فاصله‌ی کوتاهی از انتشار این خبر، حسگر ایزوسل Bright HMX سامسونگ با رزولوشن 108 مگاپیکسل معرفی شد. به‌نظر می‌رسد می میکس 4 نخستین گوشی هوشمندی باشد که از حسگر جدید سامسونگ بهره خواهد برد.

    مشخصات می میکس 4 شیائومی
    انتظار می‌رود می میکس 4 شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس که نسخه‌ی ارتقایافته‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 است و گزینه‌ی مناسبی برای بازی و کارهای سنگین محسوب می‌شود. براساس اطلاعات فاش‌شده، می میکس 4 با ظرفیت حافظه‌ی رم 12 گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت معرفی خواهد شد.

    دستگاه جدید از نمایشگر خمیده‌ی QHD با رزولوشن 2048 در 1080 پیکسل و باتری 4,500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی و احتمالا شارژ بی‌سیم به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات دوربین سلفی می میکس 4 هنوز منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد دستگاه جدید خود را با دوربین پاپ‌آپ سلفی رونمایی کند. انتظار می‌رود می میکس 4 یکی از نخستین دستگاه‌هایی باشد که با رابط کاربری MIUI 11 رونمایی شود. به‌علاوه، دستگاه جدید از NFC پشتیبانی می‌کند و مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری است.

    در نظر داشته باشید مشخصات منتشرشده درباره‌ی می میکس 4 هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است. اگر می میکس 4 ماه سپتامبر (برابر با ماه شهریور)‌ در بازار چین عرضه شود، بی‌شک مدت زمانی طول خواهد کشید تا شاهد عرضه‌‌ی آن در بازارهای جهانی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر