جذاب‌ترین نوآوری‌ها ؛

انگشتتان را به بلندگوی تلفن تبدیل کنید! +دانلود فیلم

عصر کالا- با این فناوری دیگر نگران شنیده شدن مکالمات خود توسط دیگران نباشید.

انگشتتان را به بلندگوی تلفن تبدیل کنید! +دانلود فیلم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از مشکلات گوشی‌های  تلفن همراه و حتی هندزفری ها امکان شنیدن مکالمه ما با مخاطبمان توسط افراد دیگر است. به طوری که هر چقدر هم میزان صدای مکالمه در گوشی را کم کنیم بازهم افراد نزدیک به ما خواهند شنید.

    یک شرکت  در عرصه فناوری‌های نوین دست بندی را طراحی کرده است که مانند یک هندزفری با فناوری بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده  و هنگامی‌که با شما تماس می‌گیرند کافی است در یک اقدام جالب انگشت اشاره دستی که دستبند هوشمند بر آن بسته‌شده را در کنار گوش قرار دهید تا صدای مخاطبتان را بشنوید درحالی‌که نزدیک‌ترین فرد به شما هم صدای آن طرف خط را نخواهد شنید، یا به‌عبارت‌دیگر بر اساس شعار این شرکت برای محصولش صدا را لمس خواهید کرد و  نگرانی از شنیده شدن مکالماتتان را توسط دیگران به فراموشی بسپارید.


    از قابلیت‌های دیگر این دست بند می‌توان به امکان استفاده به عنوان بند هرگونه ساعت از کلاسیک تا هوشمند اشاره کرد.


    این دستبند دارای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند نیز هست که به کمک آن به‌عنوان یک دست بند گزارش گیر از فعالیت‌های روزانه  مانند نرم‌افزار و دستبندهای حوزه سلامتی نیز عمل خواهد کرد.

    از دیگر ویژگی‌های این دستبند به کمک نرم‌افزار قابل‌نصب در گوشی هوشمندش، یادآوری تماس، اعلان و هشدار هوشمند و نیز ارائه گزارش وضعیت  و میزان  تماس با مخاطبین را می‌توان اشاره کرد.

    در ویدئوی زیر با این فناوری بیشتر آشنا شوید.

    دانلود فیلم

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر