سامسونگ گلکسی A۸+ ۲۰۱۸ به زودی عرضه می شود + عکس

عصر کالا- تصاویر جدید منتشر شده، از عرضه تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی A۸+ ۲۰۱۸ در سال آینده میلادی خبر می دهد.

سامسونگ گلکسی A۸+ ۲۰۱۸ به زودی عرضه می شود + عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد شرکت  سامسونگ قصد دارد که به طور کامل طراحی سری Galaxy A خود را اصلاح کند. یکی از تغییرات عمده که بر روی اکثر دستگاه های جدید Galaxy A 2018 تاثیر میگذارد حذف دکمه Home است.

    در عین حال، آنها از نمایشگر بدون حاشیه زیبایی نیز  بهره خواهند برد، این امر باعث می شود ،این گوشی برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده و با ارزش هستند، جذاب تر شود . طراحی بی نظیر و حذف دکمه صفحه اصلی، سری گوشی های Galaxy A را به Galaxy S سامسونگ، نزدیک تر می کند.

    چندین عکس از یک گوشی جدید سامسونگ در سایت Weibo منتشر شده است که در این تصاویر گوشی هوشمندی با عنوان سامسونگ گلکسی A8+ 2018 نمایش داده شده است. که این تص تصاویر نشان می دهد، یک گوشی نسبتا عالی پیش روی ما است .

    به نظر می رسد در این گوشی، نمایشگر بدون حاشیه وجود دارد هر چند ما نمیتوانیم نسبت ابعاد را تایید کنیم. با این حال، بیشتر تلفن های سری Galaxy A که در سال آینده عرضه خواهند شد، دارای نمایشگر 18: 9 خواهند بود، برخلاف پرچمدارهای سامسونگ که دارای نسبت تصویر 18.5: 9  هستند.

    متاسفانه تصاویری از پشت گوشی وجود ندارد، بنابراین ما نمی توانیم ببینیم که آیا سامسونگ از تنظیم دو دوربین در Galaxy A8+ 2018 استفاده خواهد کرد یا خیر. انتظار می رود که این گوشی جدید در عرض یک یا دو ماه آینده معرفی شود، بنابراین احتمالا تا آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد آنها خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر