گوشی های نوکیا ۷ و نوکیا ۸ با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه تولید می‌شوند

عصر کالا- اگرچه کاربران در انتظار رونمایی از پرچمدار اندرویدی نوکیا هستند، اما حالا اطلاعاتی جدید از دو گوشی میان رده نوکیا ۷ (Nokia ۷) و نوکیا ۸ (Nokia ۸) منتشر شده که با دانسته‌های قبلی ما کمی متفاوت است.

گوشی های نوکیا ۷ و نوکیا ۸ با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه تولید می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از GSMArena، پیشتر ما «8» را به عنوان قدرتمندترین محصول فنلاندی‌ها می‌شناختیم، اما بر اساس اطلاعاتی که اخیرا در مورد گوشی های نوکیا 7 و نوکیا 8 منتشر شده، احتمالا پرچمدار آینده این شرکت با نامی متفاوت همچون نوکیا 9 (Nokia 9) و همراه با تراشه اسنپدراگون 835 پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.
    اما در مورد گوشی های نوکیا 7 و نوکیا 8 ، بنابر ادعای وب‌سایت “Nokiapoweruser” هر دو محصول میان رده و جدید اچ ام دی گلوبال به تراشه غیر رسمی اسنپدراگون 660 مجهز می‌شوند. به‌علاوه نوکیا 7 با صفحه نمایشی فول اچ دی و نوکیا 8 با صفحه نمایش 2K یا QHD تولید خواهد شد.
    هنوز زمان معرفی گوشی های نوکیا 7 و نوکیا 8 مشخص نشده است

    از دیگر ویژگی‌های ایت گوشی های جدید نیز می‌توان به حاشیه بسیار کم صفحه نمایش، بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت، سیستم شارژ سریع و سنسورهای دوربین بزرگ‌تر اشاره کرد. همچنین تولید نوکیا 8 با لنزهای زایس (Zeiss) دور از انتظار نخواهد بود.
    انتظار می‌رود گوشی های جدید نوکیا طی مراسمی در ماه‌های می یا ژوئن (اواخر بهار) معرفی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر