ارائه در ماه ژانویه؛

رونمایی از موبایلی با قابلیت فیلمبرداری خارق العاده

عصر کالا- یک تولید کننده موبایل قصد دارد ماه ژانویه در نمایشگاه «سی ای اس» از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. این موبایل قابلیت فیلمبرداری هزار فریم در ثانیه را دارد.

رونمایی از موبایلی با قابلیت فیلمبرداری خارق العاده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، طبق گزارش های مختلف به نظر می رسد شرکت سامسونگ موبایل گلکسی S9 را در ماه ژانویه در نمایشگاه CES رونمایی کند.

    این درحالی است که به طور معمول این تولید کننده کره جنوبی موبایل های خود را در ماه مارس رونمایی می کند. اما به گفته کارشناسان این تصمیم برای افزایش فروش موبایل های برند سامسونگ و رقابت با اپل اتخاذ شده است.

    همچنین گزارش های دیگر حاکی از آن هستند که سامسونگ در این نمایشگاه از  موبایل دیگری نیز رونمایی می کند که انعطاف پذیر است و مانند طومار لوله می شود.

    به هرحال برخی مشخصات این موبایل عبارتند از: نمایشگر بدون حسگر اثر انگشت، جک هدفون 3.5 میلیمتری، دوربین با دو لنز، دوربین پشتی با قابلیت فیلمبرداری هزار فریم در ثانیه، طراحی ماژولی، قابلیت های مربوط به هوش مصنوعی، فناوری شناسایی صورت.

    این دستگاه در دو مدل گلکسی S9 با نمایشگر 5.8  و گلکسی S9 Plus با نمایشگر  6.2 اینچی و قیمت های 916 و 1036 دلار عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر