اپل و سامسونگ قرارداد ۹ میلیارد دلاری برای تأمین ۲ ساله صفحه‌نمایش OLED آیفون ۸ امضا کردند

عصر کالا- به نظر می‌رسد استفاده از صفحات OLED در آیفون ۸ قطعی شده چرا که اپل و سامسونگ به‌تازگی قراردادی برای تأمین دوساله صفحه‌نمایش به مبلغ ۹ میلیارد دلار امضا کرده‌اند.

اپل و سامسونگ قرارداد ۹ میلیارد دلاری برای تأمین ۲ ساله صفحه‌نمایش OLED آیفون ۸ امضا کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارنت؛  رسانه‌های معتبری از جمله ET News و DigiTimes سامسونگ حالا قراردادی به مبلغ 9 میلیارد دلار با اپل امضا کرده تا به مدل دو سال صفحه‌نمایش‌های OLED آیفون بعدی را تولید کند؛ تخمین زده می‌شود تعداد مورد بحث چیزی بین 70 تا 92 میلیون صفحه‌نمایش باشد.

    گفته می‌شود سامسونگ تنها تولید کننده صفحه‌نمایش آیفون 8 خواهد بود. این آیفون طبق شایعات در کنار آیفون 7 و 7اس همین سال رونمایی خواهد شد و برای اولین بار از صفحه‌نمایش OLED خمیده در آن استفاده می‌شود. به این ترتیب اگر از صفحات LCD آیفون و حاشیه‌های بدقواره و ضخیم آن خسته شده‌اید شاید اپل این‌بار با آیفون 8 در دهمین سالگرد این گوشی هوشمند شما را غافلگیرد کند.

    به این ترتیب حدود 40 درصد از آیفون‌های فروخته شده در سال 2017 با صفحات نمایش‌ OLED عرضه خواهند شد چرا که در حال حاضر اپل حدود 200 میلیون گوشی هوشمند در سال می‌فروشد. به گفته برخی قیمت آیفون 8 از آیفون 7اس و 7اس پلاس بیشتر خواهد بود و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن نیز بیشتر از دو گوشی دیگر است. به هر حال انتظار داریم به رسم هر سال کوپرتینو پرچم‌داران خود را شهریورماه معرفی کرده و مهرماه به بازار عرضه کند.

    phonearena

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر