گوشی‌ های اندروید نوکیا کمتر از یک ماه دیگر در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند

عصر کالا- اوایل سال جاری، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ معرفی شدند. اما اکنون زمان عرضه‌ی این محصولات فرارسیده است.

گوشی‌ های اندروید نوکیا کمتر از یک ماه دیگر در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت؛ نوکیا در سال جاری چند گوشی هوشمند اندرویدی را معرفی کرده است که تا پایان ماه ژوئن یعنی کمتر از یک ماه دیگر در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. شرکت نوکیا تاریخ عرضه‌ی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را سه‌ماهه‌ی دوم سال 2017 اعلام کرده، ولی به تاریخ دقیق شروع این عرضه اشاره نکرده است. ما اکنون در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2017 هستیم و طبق آخرین گزارش‌ها فروش این سه گوشی هوشمند در این سه‌ماهه شروع خواهد شد. اما به‌نظر می‌رسد برای شروع عرضه‌ی این محصولات باید تا شروع نیم‌سال دوم سال 2017 منتظر بمانیم.

    بررسی گوشی نوکیا 6

    طبق توییت اکانت رسمی نوکیا موبایل، نگاه این شرکت برای عرضه‌ی این محصولات به چند کشور محدود نیست و این سه محصول در برخی بازارها در سرتاسر جهان عرضه خواهند شد. آیا دلیل نوکیا برای به تعویق انداختن عرضه‌ی این محصولات تولید انبوه آن‌ها برای یک شروع قدرتمند و بدون نقص در بازارهای جهانی بوده است؟ بله ممکن است علت تعویق در عرضه، تولید انبوه این محصولات باشد. همه چیز بستگی به فروش این محصولات خواهد داشت. اگر نوکیا فروش خوبی را آغاز کند و تقاضا برای محصولات این شرکت بالا باشد، ممکن است این شرکت با مشکل تامین مواجه شود. از سوی دیگر گوشی‌های هوشمند نوکیا توسط اچ‌ام‌دی گلوبال (HMD Global) و فاکسکان تولید می‌شوند؛ که این موضوع احتمال عرضه‌ی گسترده‌تر این محصولات را افزایش می‌دهد.

    نوکیا 5 نوکیا 3 نوکیا 6

    همان‌طور که می‌دانید نوکیا در ماه‌های ژانویه و فوریه سال جاری سه گوشی هوشمند نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را معرفی کرد. این سه گوشی هوشمند در واقع میان‌رده و پایین‌رده بوده و تقریبا جز گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آیند. شایعاتی نیز درباره پرچمدار این شرکت با نام نوکیا 8 یا نوکیا 9 منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد اواخر سال 2017 معرفی خواهد شد.

    زمان زیادی تا شروع عرضه‌ی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 نمانده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی این محصولات باید منتظر انتشار خبرهای تکمیلی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر