فعلا منتظر گلکسی نوت ۸ نباشید

عصر کالا- پرچمدار سری نوت شرکت سامسونگ فعلا قرار نیست در دست طرفداران این برند اندرویدی قرار بگیرد.

فعلا منتظر گلکسی نوت ۸ نباشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تیتر20، پخش شدن یک گمانه زنی، موردی  از آپشن های گلکسی نوت 8 را حذف کرد، سایت های نام آشنای فناوری مدعی شدند حسگر اثر انگشت جدید سامسونگ تاثیر منفی در تنظیمات نور پرچمداران این شرکت داشته ، به همین خاطر سامسونگ این نوع حسگر را  از زیر صفحه نمایش گلکسی نوت 8 حذف کرده است.

    حسگر اپتیکال اثر انگشت که میتوان با کمک آن عملیات اسکن را از طریق صفحه شیشه‌ای انجام داد و سامسونگ در گلکسی S8 از آن رونمایی کرده بود به تولید انبوه نرسیده است  در نتیجه احتمالا از این فناوری هم در گلکسی نوت 8 خبری نیست.

    از آنجا که گلکسی نوت 8  مانند گلکسی نوت 7 پرچمدار قبلی سری نوت سامسونگ نباید در دستان صاحبانش منفجر شود، حالا سامسونگ با این تاخیر برای اطمینان بیشتر   میگوید این مدل از گوشی های هوشمند قرار نیست مشابه برادر داعشی خود عمل کند.

    بر این اساس قرار است گلکسی نوت 8 به جای زمان از قبل اعلام شده در حاشیه کنفرانس IFA برلین در ماه آگوست رونمایی شود.

    با این اوصاف این تلفن هوشمند دقیقا چند هفته پیش از رونمایی از آیفون8S شرکت اپل وارد بازار می شود، به احتمال زیاد این بهانه ها برای تاخیر در رونمایی برای تنگ کردن عرصه رقابت برای شرکت اپل باشد، معرفی یک پرچمدار آن هم از سری نوت که همیشه پرطرفدار بوده است قطعا می تواند از جذابیت های آیفون 8s بکاهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر