چرا آیفون ارزان قیمت اپل با تاخیر عرضه می‌شود؟

عصر کالا- برخی گزارش‌های منتشره حاکی است که اپل می‌خواهد آیفون ۹ با نمایشگر ال سی دی را با اندکی تاخیر عرضه کند.

چرا آیفون ارزان قیمت اپل با تاخیر عرضه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    گزارش‌های منتشره از سوی Nikkei نشان می‌دهد که یکی از گوشی‌های نسل جدید گوشی‌های آیفون مدل سال 2018 که قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی و رونمایی شوند، دیرتر از سایر پرچمداران اپل روانه بازار خواهد شد.

    بر اساس چارچوب‌های زمانی و برنامه‌ریزی‌های عرضه گوشی‌های آیفون سال 2018 می‌توان دریافت که دو مدل گوشی هوشمندی که به صفحه نمایش از نوع اولد ( OLED ) مجهز است، زودتر از نسخه ارزان‌تر آن‌ها یعنی آیفونی که نمایشگر ال سی دی (LCD) دارد، عرضه و روانه بازار خواهد شد.

    تهیه صفحه نمایش و پنل نسخه ارزان‌تر گوشی‌های اپل که احتمالا آیفون 9 نام دارد، برعهده شرکت‌های ال جی و ژاپن دیسپلی است که طبق گزارش‌های قبلی تولید و تامین آن به علت تعبیه بریدگی بالای نمایشگر و مشکلات فنی با تاخیر مواجه شده بود.

    البته این تاخیر کمتر از یک ماه پیش‌بینی شده و این در حالیست که یکی از شرکت‌های مونتاژکننده قطعات آیفون اعلام کرده است در حال حاضر تمامی گوشی‌های مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی اپل و همچنین 80 الی 90 درصد از قطعات گوشی نسخه پلاس را به اتمام رسانده است. اما این میزان برای نسخه ارزان‌تر آیفون با نمایشگر ال سی دی تنها 60 درصد گزارش شده است.

    طبق اخبار قبلی اعلام شده بود که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر