ساعت هوشمند گلکسی‌واچ به اندروید Wear OS مجهز می‌شود

عصر کالا- سامسونگ و گوگل می‌خواهند به منظور توسعه سیستم عامل مخصوص ساعتهای هوشمند گلکسی‌واچ مبتنی بر Wear OS با هم همکاری کنند.

ساعت هوشمند گلکسی‌واچ به اندروید Wear OS مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, این روزها که بازار ساعت های هوشمند در کشورهای مختلف جهان با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است، شرکت های تکنولوژی بسیاری از جمله سامسونگ و اپل در رقابت تنگاتنگی برای توسعه ساعت های هوشمند بهتر و بهینه تر هستند.

    حالا سامسونگ تصمیم گرفته است که به منظور بهبود و توسعه سیستم عامل ساعت های هوشمند مختص گوشی های اندرویدی، با توسعه دهنده سیستم عامل اندروید یعنی گوگل همکاری کند.

    بر اساس تازه ترین گزارش های منتشر شده، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با اسم رمز گالیله (Galileo) در ایالات متحده آمریکا در حال توسعه است و گفته می شود در دو اندازه و مدل مختلف عرضه خواهد شد.

    همچنین اخبار دیگری که به دست ما رسیده حاکی از آن است که این غول تکنولوژی کره ای قصد دارد تغییر و تحولات عظیمی را در زمینه ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام آینده خود ایجاد کند و به احتمال زیاد، این تغییرات در سیستم عامل ساعت Gear S4 و نسل های پس از آن ایجاد خواهد شد.

    حالا به تازگی منبعی تحت عنوان Ice Universe که در فضای مجازی به افشاگری در حوزه فناوری معروف است، مدعی شده که سامسونگ در حال کار بر روی ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS  یا همان android wear سابق است.

    البته این خبر در صورت تایید و صحت تازگی ندارد چرا که ساعت هوشمند Gear live که در سال 2014 عرضه شد، اندروید ور (wear) را اجرا می‌کرد و نسخه‌ اولیه‌ گلکسی Gear هم در ابتدا مبتنی بر اندروید بود اما سپس با سیستم عامل تایزن جایگزین شد.

    بهرحال می توان تصور کرد که سامسونگ و گوگل در حال کار و توسعه بر روی ساعت هوشمند پرچمدار جدیدی هستند که مبتنی بر سیستم عامل Wear OS است.

    این منبع همچنین برآورد کرده است که عرضه این ساعت هوشمند پرچمدار جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. ساعت هوشمند Gear S4 با نام گلکسی واچ نامگذاری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر