رندرهایی تازه از مدل‌های آبی و نقره‌ای رنگ گوشی Pixel XL ۲۰۱۷ لو رفت

عصر کالا- چندی پیش رندرهایی تازه از پرچمداران گوگل فاش شد که تقریبا همه جزییات و مشخصات مربوط به گوشی‌‌های Pixel را نشان می‌داد. امروز نیز تصاویری مختص به مدل‌های آبی و نقره‌ای رنگ گوشی Pixel XL ۲۰۱۷ در دنیای وب منتشر شده که نحوه طراحی آن‌ها را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

رندرهایی تازه از مدل‌های آبی و نقره‌ای رنگ گوشی Pixel XL ۲۰۱۷ لو رفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از شهرخبر ؛ با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی کمپانی ال‌جی، گوگل در نظر دارد تا Pixel XL 2017 را به نمایشگری 6 اینچی مجهز کند درحالی‌که برای برادر کوچکتر، به صفحه‌ نمایشی 5 اینچی بسنده کرده است. انتظار می‌رود که گوگل نسخه جدید پرچمداران امسال خود را همانند سال گذشته در سه رنگ متفاوت آبی، نقره‌ای و مشکی در اختیار علاقمندان قرار دهد. پیش از این نیز، رندرهای نسخه مشکی این گوشی منتشر شده بود.

    این تصاویر برای اولین‌بار توسط بنجامین جسکین، در صفحه شخصی توییتر او قرار گرفته‌اند و جزییات خوبی را از نحوه طراحی این گوشی و کاهش حاشیه اطراف نمایشگر معلوم می‌کند. لازم است بدانید که این رندرها تا حد زیادی به رندرهای قبلی مشابه هستند و همین موضوع طراحی کلی Pixel XL 2017 را پیش از معرفی رسمی نشان می‌دهد و احتمالا این تصاویر بسیار شبیه به نسخه اصلی و نهایی این اسمارت‌فون باشند.

    همچنین باید عنوان کرد که این پرچمدار از صفحه‌نمایشی تخت و بدون انحنا بهره خواهد برد ولی در پنل پشتی مطابق شایعات، از جنس شیشه نیز بهره خواهد برد. گوگل برای ایجاد ارگونومی بهتر، خمیدگی خاصی را در کناره‌های بخش پشتی این تلفن‌ هوشمند قرار داده است. نسخه 2017 پیکسل‌های گوگل به‌صورت رسمی در ماه اکتبر سال جاری رونمایی خواهند شد و خواهیم دید که کدام یک از این شایعات به واقعیت خواهند پیوست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر