سامسونگ گلکسی نوت ۸ با رنگ آبی دریایی منتشر شد

عصر کالا- زمان زیادی تا رونمایی رسمی گوشی جدید سامسونگ گلکسی نوت ۸ نمانده است. قرار است سامسونگ روز چهارشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی این گوشی برگزار کند. پیش از این شاهد چندین تصویر از این گوشی بودیم و حالا تصویر جدیدی از آن در دنیای اینترنت منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۸ با رنگ آبی دریایی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، آخرین تصویر از این گوشی در توئیتر و توسط ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است. در این تصویر می‌بینیم این گوشی با یک رنگ آبی زیبا ارائه شده است. به گفته ایوان بلاس این رنگ با نام Deep Sea Blue و یا همان آبی دریایی به علاقمندان ارائه می‌شود.
    Galaxy Note 8 مجهز به صفححه نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر Quad HD+ 2960 در 1440 پیکسل است. این دستگاه در کشورهای مختلف با پردازنده‌های مختلفی عرضه خواهد شد. در بعضی از کشورها و از جمله آمریکا از پردازنده اسنپدراگون 835 در آن استفاده شده است. در کشورهای دیگر نیز با پردازنده خود سامسونگ یعنی Exynos 8995 راهی بازار خواهد شد.
    سامسونگ در این گوشی خود یک دوربین دوگانه جدید معرفی خواهد کرد که هر دو دوربین دارای حسگرهای 12 مگاپیکسلی هستند. یکی از دوربین‌ها دارای لنز زاویه باز و دوربین دیگر یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابری است. هر دوی دوربین‌ها مجهز به OIS هستند. در قاب جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد که کاربران می‌توانند برای چت‌های تصویری و عکس‌های سلفی از آن استفاده کنند.
    دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی نوت 8 شامل یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. این گوشی با دو حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. سامسونگ تا چند روز دیگر گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر