گلکسی نوت ۸ ممکن است زودتر از انتظار عرضه شود

عصر کالا- پس از تجربه‌ی شگفت‌انگیزی که با گوشی Galaxy S۸ داشته‌ایم، می‌دانیم که قرار است پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note ۸ حتی پیشرفته‌تر و بهتر باشد؛ در نتیجه منتظر عرضه‌ی این گوشی هستیم.

گلکسی نوت ۸ ممکن است زودتر از انتظار عرضه شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد همه را در مراسم رونمایی از این گوشی غافلگیر کند. یکی از کارمندان مجموعه فروشگاه‌های Best Buy اخیرا پستی در رددیت گذاشته و نوشته است که تاریخ عرضه‌ی Galaxy Note 8 روز 24 آگوست است.

    روز 24 آگوست، دقیقا فردای مراسم رونمایی از این گوشی است؛ مراسمی که سامسونگ آن را Samsung Unpacked Event نام‌گذاری کرده. این اطللاعات جدید از سوی دو منبع سامسونگ و همچنین ورایزن منتشر شده‌اند. صحت صحبت‌های کارمند فروشگاه Best Buy هم توسط یکی از ادمین‌های رددیت تایید شده است.

    چند وقت پیش یکی از خبرگذاری‌های کره جنوبی گفته بود که گوشی Galaxy Note 8 در روز 15 سپتامبر عرضه خواهد شد. ممکن است این تاریخ برای کره‌ی جنوبی باشد و سامسونگ بخواهد پرچم‌دار جدید خود را زودتر در ایالات متحده عرضه کند.

    معمولا چند هفته‌ای طول می‌کشد تا گوشی‌های رونمایی شده‌ی سامسونگ، وارد بازار شوند. با این حال دور از ذهن نیست که سامسونگ بخواهد این روند را تغییر دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر