امسال خبری از تلفن هوشمند بدون حاشیه میزو نخواهد بود

عصر کالا- اواخر سال میلادی گذشته بود که شیائومی تلفن هوشمند انقلابی می میکس را رونمایی کرد که از طراحی متفاوتی برخوردار بود. این دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه ی بسیار ناچیز بود و در واقع نقطه تمایز اصلی می میکس با دیگر پرچمداران سال گذشته در همین بخش خلاصه شده بود.

امسال خبری از تلفن هوشمند بدون حاشیه میزو نخواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ در حالی که چند روزی از معرفی می میکس توسط شیائومی نگذشته بود گزارشات در مورد گوشی های بدون حاشیه ی نمایشگر دیگر کمپانی ها منتشر شدند و در این میان صحبت هایی در مورد پرچمدار بدون حاشیه ی میزو نیز عنوان شد و تصاویری رندر شده از این دستگاه نیز منتشر کرد که نشان میداد حاشیه ی نمایشگر این دستگاه حتی از می میکس نیز کمتر است و از نسبت نمایشگر به بدنه ی بسیار بالایی برخوردار است. گزارشات در مورد این دستگاه دنباله دار نبودند و ماه ها بود که دیگر حرفی از این دستگاه عنوان نشده بود اما باری دیگر شاهد اطلاعاتی جدید از این دستگاه هستیم.

    مدتی پیش آقای Jack Wong، رئیس کمپانی میزو اعلام کرد که این کمپانی پانزدمین سال تاسیس خود را به زودی جشن خواهد گرفت و به مناسبت این اتفاق، گوشی هوشمند جدیدی را با طراحی متفاوت و بدون حاشیه ی نمایشگر معرفی خواهد کرد. Jack Wong که سال 2014 به میزو بازگشت اعلام کرده بود که قصد دارد دستگاهی با طراحی رویایی را به مناسبت پانزدمین سال فعالیت میزو بسازد.

    با این تفاسیر، گوشی خاص میزو دارای طراحی فوق العاده ای خواهد بود و با این طراحی میزو قطعا از بهترین و قدرتمندترین قطعات بازار از جمله چیپست کوالکام اسنپدراگون در این دستگاه استفاده خواهد کرد. اما در حالی که پیش بینی میشود میزو امسال این تلفن مورد انتظار را معرفی کند، معاون این کمپانی اعلام کرده است که میزو اکسال گوشی تمام صفحه ی خود را معرفی نخواهد کرد. وی با بیان اینکه گوشی های تمام صفحه در حال رشد هستند و طرفداران زیادی دارند اعلام کرده است که کمپانی هنوز در مورد مسائلی مانند طراحی کلی دستگاه و مکان قرارگیری سنسور اثر انگشت دچار تردید است و حتی گفته است که تضمینی برای معرفی این دستگاه در سال آینده نیز وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر