کاهش ۲۵ درصدی فروش گوشی‌های ال‌جی

عصر کالا- آمارها حاکی است که فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۲۵ درصدی فروش گوشی‌های ال‌جی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه بعد از گذشت هر فصل شرکت های مختلف از جمله غول‌های تکنولوژی آمار و گزارش‌های مربوط به میزان فروش خود را منتشر می‌کنند، حالا شرکت کره‌ای ال‌جی اعلام کرده است که میزان فروش آن در سه ماهه سوم 2019 میلادی با یک کاهش 25 درصدی مواجه شده است.

    این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که بیشترین میزان فروش گوشی‌های ال‌جی در ماههای ژوئیه و سپتامبر ثبت شده که سودآوری قابل توجهی را در 10 سال گذشته برای این شرکت کره ای به ارمغان آورده است.

    با همه این تفاسیر، بخش موبایل ال‌جی با یک کاهش 24.5 درصدی در میزان فروش سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است که این به معنای زیان‌دهی زیادی به مبلغ 313 میلیارد وون کره جنوبی معادل 268 میلیون دلار است.

    بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این شرکت علت این افت میزان فروش را بحران و چالش‌های به وجود آمده در بازارهای جهانی موبایل عنوان کرده است.

    البته به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، برخی از فناوری‌های جدید همچون گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه نسل پنجم اینترنت 5G و صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر قادر خواهند بود به شرکت‌هایی همچون ال‌جی که در فروش گوشی‌های خود با مشکل مواجه شده اند، کمک کند تا سهم خود را در بازارهای جهانی ارتقا دهند. به عنوان مثال، این کارشناسان تخمین زده‌اند که فروش گوشی و محصولات مجهز به فناوری شبکه 5G زیان‌دهی عملیاتی ال‌جی را از 19.4 درصد به 10.6 درصد کاهش خواهد داد و این بدان معناست که این شرکت می‌تواند با تمرکز بر فناوری‌های نوین و بازارهای نوظهور، تا حد زیادی سوددهی و میزان فروش خود را بالا ببرد و کمبودهای کنونی خود را جبران کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر