فروش دور از ذهن جدیدترین پرچمدار وان پلاس

عصر کالا- گوشی هوشمند و پرچمدار وان پلاس ۶ در کمتر از یک شبانه روز توانست به فروش یک میلیون دستگاه برسد.

فروش دور از ذهن جدیدترین پرچمدار وان پلاس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شرکت چینی وان پلاس که در سالهای اخیر به یکی از برندهای محبوب و فعال در عرصه تکنولوژی تبدیل شده است، حالا ظاهرا به رکوردهای چشمگیر و قابل توجهی دست یافته است.

    پیت لائو - مدیرعامل وان پلاس - در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با گزارشگر وب سایت بیزنس اینسایدر، رسیدن به این موفقیت را تایید و اعلام کرده است که رضایت کامل و صد در صدی از آمار فروش این محصول و بازخودرهای مثبت مشتریانش دارد.

    وی در ادامه سخنانش، این موفقیت را مرهون رشد و افزایش کاربران وفادار به این محصول دانسته و اذعان کرده است با اینکه این آمار و ارقام در قبال میزان فروش غول های تکنولوژی جهان همچون سامسونگ و اپل بسیار ناچیز و اندک است، اما همین که به یکی از کانال های عظیم فروش دسترسی پیدا کرده ایم، خود کافی و رضایت بخش است.

    وی می‌گوید که وان پلاس موبایل‌هایش را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رساند و ترجیح می‌دهد که از اقدامات مداخله جویانه اپراتورهای مخابراتی جلوگیری بعمل بیاورد.

    وان پلاس در کشورهای در حال توسعه همچون هند نیز بازار مصرف کننده بزرگی را برای خود ایجاد کرده و توانسته است به میزان فروش نسبتا بالایی دست یابد. بعنوان مثال، گوشی هوشمند وان پلاس 5T در سه ماهه نخست سال جاری 2018 میلادی پرفروش‌ترین گوشی هوشمند و پرچمدار این کشور به شمار آمد.

    حالا وان پلاس 6 با قیمت پایه 529 دلار با تراشه پردازنده اسنپدراگون 845  و  حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی با سایر پرچمداران بازارهای گوشی هوشمند به رقابت پرداخته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر