گوشی ارزان‌قیمت هوآوی Nova Smart معرفی شد

عصر کالا- اخیراً هوآوی گوشی‌های زیادی رونمایی می‌کند، اکنون "Nova Smart" به‌عنوان میان رده جدیدی از چینی‌ها معرفی شده که با قیمتی ارزان وارد بازار اروپا خواهد شد.

گوشی ارزان‌قیمت هوآوی Nova Smart معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از نت بوک،گوشی Nova Smart هوآوی دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 435، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3020 میلی آمپرساعتی بوده و در بدنه‌ی پشتی نیز به سنسور تشخیص اثرانگشت مجهز شده است.

    گوشی ارزان‌قیمت هوآوی با اندروید 6.0 مارشمالو روانه بازار می‌شود، پس این مسئله نقطه‌ضعفی به‌حساب می‌آید چرا که اکنون بیشتر گوشی‌های 2017 به اندروید نوقا مجهز هستند.

    اگر کمی در مشخصات فنی این گوشی دقت کنید متوجه می‌شوید شباهت زیادی به گوشی Honor 6C دارد که اکنون با تغییر نام در اروپا عرضه خواهد شد. هوآوی معمولاً گوشی‌های خود را با نام‌های متفاوتی وارد بازارهای جهانی می‌کند و اکنون این کار خیلی هم عجیب نیست.

    قرار است نسخه آنلاک Nova Smart با قیمت 200 یورو وارد بازارهای اروپایی شود، البته نسخه قراردادی آن هزینه‌ی کمتری را برای خریداران در پی خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر