گلکسی نوت ۸ شهریور رونمایی می‌شود

عصر کالا- از همان ابتدا که سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را رونمایی کرد شایعات در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ شروع شد.

گلکسی نوت ۸ شهریور رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فون آرنا، بیشتر گزارش‌ها حاکی از این است که گلکسی نوت 8 با دوربین دوتایی همراه خواهد بود و نمایشگر 6.3 اینچی بدون حاشیه و edge-to-edge دارد.

    اگر نوت 8 واقعا نمایشگر 6.3 اینچی داشته باشد و نسبت 9:18.5 را حفظ کند می‌توان گفت این گوشی تفاوت روشنی با پرچم‌دار فعلی سامسونگ دارد. سامسونگ قصد دارد مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به نوت 8 اضافه کند. به‌علاوه که گفته می‌شود نوت 8 مدل یکسانی از Infinity Display مثل پرچم‌دار گلکسی اس خواهد داشت.

    اخبار و شایعات حاکی از این است که گلکسی اس 8 شهریورماه رونمایی می‌شود. گفته می‌شود سامسونگ مراسم رونمایی از نوت8 را جلو می‌اندازد چراکه آیفون 8، رقیب اصلی این گوشی بر فروش آن تاثیر می‌گذارد.

    معمولا سامسونگ مراسم رونمایی گوشی‌های نوت را در IFA یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیکی برگزار می‌کند. امسال نمایش شهریور ماه شروع می‌شود. بنابراین دور از انتظار نیست که این شرکت کره‌ای گلکسی نوت 8 را یک یا دو روز قبل نمایشگاه رونمایی کند و تجربه‌ی لمس و کار با آن را در نمایشگاه به مخاطبان بدهد.

    هنوز صحت این شایعات مشخص نیست. اما با این اوصاف احتمال این‌که رونمایی در شهریورماه باشد زیاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر