سامسونگ مانیتور کوانتوم نقطه‌ای U۳۲H۸۵۰ را با وضوح ۴K معرفی کرد

عصر کالا- سامسونگ نمایشگر جدید U۳۲H۸۵۰ را با پنل اولترا اچ‌دی ۴K با فناوری چیدمان عمودی و بر پایه فناوری کوانتوم داتز معرفی کرد که با توانایی نمایش یک میلیارد رنگ، تصاویری زنده با گستره رنگ وسیع خلق و به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ مانیتور کوانتوم نقطه‌ای U۳۲H۸۵۰ را با وضوح ۴K معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا» به نقل از فارنت ؛ سامسونگ در مانیتور U32H850 از قابلیت تصویر در تصویر بهره برده که امکان اتصال همزمان به دو منبع تصویر به طور همزمان با حفظ کیفیت تصویر اصلی را فراهم می‌کند. این نمایشگر 31.5 اینچی از رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل، نسبت ابعاد 16:9، فرکانس 60 هرتزی و سرعت پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد و زاویه دید آن به صورت عمودی و افقی 178 درجه است. روشنایی آن 250cd/m2 بوده و از نسبت کنتراست خوب 3000:1 استاتیک نیز برخوردار است.

    سامسونگ در این نمایشگر پشتیبانی از رنگ‌های 10 بیتی بدون لرزش را در نظر گرفته  که پشتیبانی از بیش از 1.07 میلیارد رنگ در اپلیکیشن‌ها و محیط‌های کاری را به همراه خواهد داشت.   4 درگاه USB 3.0 این نمایشگر انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های شما را ده برابر سریعتر از درگاه‌های USB 2.0 رایج پشتیبانی خواهند کرد و دو درگاه از این چهار درگاه امکان شارژ گوشی هوشمند و یا تبلت شما را نیز با فناوری شارژ فوق سریع و سه برابر سریع‌تر از درگاه‌های USB 2.0  به همراه خواهند داشت.

    پایه نمایشگر U32H850 سامسونگ را می‌توانید برای استفاده بر روی پایه‌های دیواری کاملاً از آن جدا کنید. خروجی‌های این نمایشگر شامل درگاه‌های HDMI 1.4، HDMI 2.0، DP 1.2 و mDP 1.2 است. درگاه‌های DP 1.2 و  mDP 1.2 از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی کرده و امکان استفاده از این فناوری بر روی درگاه HDMI نیز وجود دارد.

    هنوز هیچ اطلاعی در خصوص قیمت و زمان عرضه این نمایشگر منتشر نشده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر