هواوی P۱۱ به پردازنده کرین ۹۷۰ و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد

عصر کالا- به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی کمپانی هواوی به تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

هواوی P۱۱ به پردازنده کرین ۹۷۰ و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت ؛ در حالی که هواوی ماه فوریه سال جاری میلادی از دو گوشی قدرتمند P10 و P10 Plus رونمایی کرد و فروش این دو محصول همچنان ادامه دارد؛ شایعاتی از نسل جدید پرچمدار این غول چینی به نام P11 به گوش می‌رسد. این شایعات در وب‌سایت‌های فناوری چین و شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است.

    بر اساس این گمانه‌زنی‌ها، قرار است گوشی پی 11 هواوی به یک پردازنده‌ی کرین 970 با لیتوگرافی 10 نانومتری مجهز شود. انتظار می‌رود تراشه‌ی قدرتمند هواوی تا پایان سال معرفی شود و از همین رو زمان معرفی پی 11 می‌تواند مقارن با این زمان باشد. علاوه بر این، گفته می‌‌شود پرچمدار بعدی هواوی به 8 گیگابایت رم و نمایشگر 4K مجهز خواهد شد. دکمه‌های لمسی دستگاه زیر نمایشگر تعبیه می‌شوند و اسکنر اثر انگشت نیز با صفحه نمایش یکپارچه خواهد شد. اما نکته‌ی مهم این است که گوشی پی 11 همانند دیگر رقبای خود از یک نمایشگر بدون حاشیه بهره خواهد گرفت و به احتمال زیاد سیستم عامل آن اندروید O به همراه نسخه‌ی جدید رابط کاربری Emotion UI است. با اینکه این شایعات تقریبا به مشخصات دقیق گوشی پی 11 اشاره کرده‌اند؛ اما باید حداقل هشت ماه دیگر منتظر رونمایی رسمی این محصول باشیم.

    احتمال عرضه‌ی گوشی پی 11 برای نیمه‌ی اول سال آتی میلادی وجود دارد و انتظار می‌رود دومین محصول این کمپانی با پردازنده‌ی کرین 970 باشد؛ چرا که پیش از آن و تا پایان سال 2017 باید منتظر معرفی میت 10 باشیم.

    در نهایت همه چیز در حد شایعه است و گذشت زمان نکات بیشتری را مشخص خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر