ضخامت آیفون ۷s بیشتر می شود

عصر کالا- نشریه "Giga Apple" اعلام کرد آیفون ۷S با بدنه شیشه‌ای عرضه خواهد شد و به همین دلیل ضخامت آن افزایش می‌یابد.

ضخامت آیفون ۷s بیشتر می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق اطلاعاتی که به تازگی نشریه "Giga Apple" منتشر کرده است، مشخص شده که آیفون 7s نسبت به سری قبلی خود یعنی آیفون 7 ضخامت بیشتری دارد.

    در این نشریه گفته شده آیفون 7s ضخامتی حدود 7.21 میلیمتر خواهد داشت این در حالی است کهدر حال حاضر این گوشی ضخامتی به اندازه 7.1 میلیمتر دارد. البته اگر برآمدگی دوربین را حساب کنیم آیفون 7 و 7s به تریتیب 7.92 و 8.18 میلیمتر ضخامت خواهد داشت. طبق تفاوت گفته شده در ضخامت، آیفون 7s حدود 0.1 میلیمتر ضخامت بیشتری دارد.

    آیفون 7s که قرار است با قابلیت شارژ بی سیم عرضه شود، اپل را مجبور کرده تا جنس بدنه را تغییر دهد. شیشه برای پنل جلو و پشت گوشی و یک فریم آلومینیومی که این دو را به هم متصل می کند در این گوشی به کار رفته است. در این مجله بیان شده همین تغییر جنس بدنه به شیشه، علت بیشتر شدن ضخامت آیفون 7s است.

    همانطور که بارها گفته شده است؛ اپل قصد دارد امسال به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس، سه گوشی آیفون 7s، آیفون 7S Plus و آیفون 8 را وارد بازار کند. طبق شنیده ها آیفون 7S و 7S Plus در شهریور ماه و آیفون 8 در آغاز سال 2018 معرفی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر