اولین گوشی سونی بدون جک ۳.۵ میلی متری

عصر کالا- اولین گوشی Sony Xperia بدون جک ۳.۵ میلی متری هدست به زودی عرضه خواهد شد.

اولین گوشی سونی بدون جک ۳.۵ میلی متری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حذف کردن جک 3.5 میلی متری توسط اپل در آیفون 7 برخی کمپانی ها برای گوشی های خود این جک 3.5 میلی متری هدفون را حذف کردند. سامسونگ،ال جی و سونی کمپانی هایی بودند که بدون توجه، همچنان به تولید گوشی های خود با جک 3.5 میلی متری ادامه دادند اما به نظر می رسد سونی در آینده ای نزدیک می تواند این کار را انجام دهد.

    هفته گذشته FCC یک تلفن اسرار آمیز از سونی را تایید کرد و چیز های جالبی از آن به نمایش گذاشت.با توجه به اسناد موجود FCC این گوشی معرفی نشده سونی (که در حال حاضر تنها با شناسه FCC خود PY7-21831A شناخته شده است) برای هر دو سیستم صوتی و شارژ از یک پورت USB Type-C استفاده می کند.(بنابراین نباید جک هدفون 3.5 میلی متری داشته باشد.)

    FCC همچنین ذکر کرده که گوشی سونی 152/79 میلی متر طول و 72.42 میلی متر عرض دارد و صفحه نمایش آن حدود 5.7 اینچ است. این به این معنی است که این گوشی از Xperia XZ Premium کوچکتر است.

    همچنین می دانیم که گوشی جدید سونی از تمام گروه های 3G و   LTE از AT & T و T-Mobile را پشتیبانی می کند.البته این احتمال وجود دارد که در MWC 2018 یک گوشی جدید و البته جذاب از سونی ببینیم.

    گفتنی است؛ یکی از مشکلات گوشی هایی که از یک پورت برای شارژ و هدست استفاده می کنند این است که شما نمی توانید در زمان شارژ شدن گوشی از  هدست استفاده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر