نصف بازار موبایل های ۵G جهان در اختیار سامسونگ

عصر کالا- آمار نشان می دهد سامسونگ در ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۶.۷ میلیون دستگاه موبایل ۵G فروخته و ۵۳.۹ درصد از بازار موبایل های ۵G را در اختیار دارد.

نصف بازار موبایل های ۵G جهان در اختیار سامسونگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، سامسونگ در 2019 میلادی بیش از 6.7 میلیون موبایل 5G بارگیری کرده است. به این ترتیب بیش از نصف بازار جهانی  موبایل های 5G در اختیار این شرکت کره ای بوده است.

    این درحالی است که سامسونگ تخمین می زد تا پایان 2019 میلادی 4 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری کند اما در نهایت آمار فروش فراتر از پیش بینی شرکت بود.

    طبق آمار موسسه Counterpoint Research سامسونگ  از نوامبر 2019 میلادی،  53.9 درصد از بازار جهانی موبایل های 5G را در اختیار دارد. این شرکت کره ای 5 موبایل گلکسی5G در سراسر جهان عرضه کرده که عبارتند ازگلکسی اس 10 5G، نوت 10 5G،  نوت 10+ 5G،  گلکسی A90 5Gو گلکسی فولد 5G. سامسونگ در سپتامبر 2019 میلادی  2 میلیون موبایل 5G فروخت.

    «تی ام رو» مدیر تحقیق و توسعه در بخش توسعه سرویس های موبایل و آی تی شرکت سامسونگ می گوید: 2020 میلادی سال گلکسی5G است و ما برای عرضه فناوری مذکور در دستگاه های بیشتر  بسیار هیجان زده هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر