هزینه تعویض قاب پشتی آی‌فون‌۸ چقدر است؟

عصر کالا- شایدآی‌فون۸ شرکت اپل از لحاظ ظاهری کاملا مشابه مدل قبلی خود یعنی آی‌فون ۷ باشد اما مواد به‌کار رفته در قسمت پشتی بدنه این دستگاه کاملا با مدل‌های قبلی متفاوت است.

هزینه تعویض قاب پشتی آی‌فون‌۸ چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، در قسمت پشتی آی‌فون 8 نوعی شیشه به‌کار رفته که برای بهره‌مندی این دستگاه از شارژ وایرلس تعبیه شده است. این ویژگی برای آی‌فون بسیار خوشایند است اما از طرفی ضربه خوردن این شیشه می‌تواند هزینه‌های بالایی برای کاربران داشته باشد. پس از عرضه رسمی آی‌فون 8، وب‌سایت appleInsider اعلام کرد کاربرانی که به شیشه پشتی این گوشی آسیبی برسانند حتی با استفاده از طرحAppleCare+ هم باید مبلغ زیادی را برای تعمیر آن بپردازند. بنابراین اگر خدای نکرده آی‌فون 8 از دستتان رها شود و شیشه پشتی گوشی ترک بردارد متاسفانه باید مبلغ 99 دلار برای تعویض آن بپردازید.

     

    جالب اینکه هزینه تعویض صفحه‌نمایش آی‌فون تنها 29 دلار است. ضمنا دو مرتبه اولی که گلس پشتی گوشی‌تان آسیب ببیند، با پرداخت 99 دلار می‌توانید آن را تعویض کنید اما برای مرتبه سوم نمایندگی‌های مجاز اپل مبلغ 349 دلار از شما دریافت خواهند کرد. این مبلغ برای آی‌فون 8 پلاس 399 دلار خواهد بود. از آنجا هم که اپل در ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد و امکان استفاده از Apple Care برای کاربران در ایران وجود ندارد، پیش‌بینی می‌شود هزینه تعویض آن در آی‌فون 8 حدود یک میلیون و 200 هزار تومان و برای آی‌فون 8 پلاس حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان باشد. اگر فکر می‌کنید که ممکن است گلس پشتی آی‌فونتان بیش از دو مرتبه بشکند، یا در ایران زندگی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از یک گارد محافظ بدنه آی‌فون باکیفیت استفاده کنید تا از این هزینه‌های هنگفت جلوگیری شود.ضمنا برای بهره‌مندی از طرح AppleCare+، دارندگان آی‌فون 8 باید مبلغ 129 دلار و دارندگان آی‌فون 10 مبلغ 199 دلار پرداخت کنند!


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر