همه چیز درباره قابلیت‌های جدید لباسشویی‌های ال‌جی و سامسونگ

عصر کالا- قابلیت اضافه‌کردن لباس به لباسشویی هنگام شستشو چگونه امکان‌پذیر شد؟

همه چیز درباره قابلیت‌های جدید لباسشویی‌های ال‌جی و سامسونگ
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از روشن کردن ماشین لباسشویی و هنگام کار آن به یاد بیاورید که یک تکه لباس کوچک یا بزرگ را فراموش کرده‌اید و باید تا نوبت بعدی شستشو منتظر شوید یا زحمت شستن لباس با دست را بکشید! تا پیش از این چاره‌ای غیر از انتظار برای تمام شدن کار ماشین لباسشویی و دوباره روشن کردن ماشین یا انصراف از شستشو نبود اما اخیرا سازندگان ماشین لباسشویی تصمیم گرفته‌اند بیشتر به این موضوع بپردازند و در مدل‌های جدید امکان اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی در حین شستشو هم در برخی مدل‌ها فراهم شده است، هرچند همه ماشین‌های لباسشویی این کار را به یک صورت انجام نمی دهند.

    البته در مورد ماشین لباسشویی در از بالا اضافه کردن لباس  در حین شستشو از ابتدا هم بسیار راحت بوده است  و در مدل‌های جدید هم با باز کردن در به سادگی می‌توان لباس‌ها را به داخل لباسشویی انداخت. اما در مورد ماشین‌های لباسشویی در از جلو این کار به این سادگی نیست. امروزه چند برند سازنده لباسشویی مانند سامسونگ و ال جی  دوو و چند برند دیگر این قابلیت را به ماشین‌های لباسشویی تولید خود اضافه کرده‌اند.  این لباسشویی‌ها می توانند با زدن یک دکمه متوقف شوند و بعد از اضافه کردن لباس دوباره روشن شوند و کار خود را از سر بگیرند.

    در مورد ماشین لباسشویی ال‌جی که یکی از برندهای اصلی بازار است، حتیاگر فراموش کردید لباسی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه Pause را فشار دهید و اقلام موردنظر را چه جورابی کوچک باشد و یا کتی با سایز بزرگ، اضافه کنید.هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14را انتخاب کرده باشید، درِ لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت 3 ثانیه) باز شود. کافی است با فشردن دکمه‌ی Add Item عملکرد دستگاه را متوقف کرده و لباس جامانده را داخل لباسشویی بگذارید.

     

    اما لباسشویی سامسونگ این کاررا حرفه‌ای تر و با اضافه کرده یک دریچه کوچک انجام داده است. ماشین لباسشوییسامسونگ به قابلیت جدیدAddWashمجهز شده‌است، این سیستم، راهکار هوشمندانه‌ای است که سامسونگ در سری جدید محصولات خود اتخاذ کرده‌است و در آن می‌توان به ماشین لباسشویی در حین کار، لباس اضافه کرد. در ماشین‌های لباسشویی مجهز به این سیستم، می‌توانید در هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی و در حینی که دستگاه در حالت کارکردن است، چند تکه لباس کوچک و دم دستی را که از قلم افتاده‌اند به چرخه‌ی شست‌وشو اضافه کنید.

    در برخی ماشین‌های لباسشویی دیگر مانند دوو ، سینجر و غیره هم مانند ال جی با متوقف کردن شستشو می‌توان لباس‌های جامانده را به ماشین لباسشویی اضافه کرد. برای خرید اینترنتی این لباسشویی‌ها و انواع دیگر لباسشویی می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و خرید آنها را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش به راحتی انجام دهید.

    لینک ها

    ماشین لباسشویی ال جی

    https://www.zanbil.ir/m/filter?f=p6,b41,b2

    لباسشویی سامسونگ

    https://www.zanbil.ir/filter?f=p6%2Cb1

    خرید اینترنتی

    https://www.zanbil.ir

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر