ورود گوشی‌های لمسی تاشو به بازار

عصر کالا- دو شرکت کره‌ای سازنده لوازم الکترونیک از برنامه خود برای ارائه تلفن‌های همراه با نمایشگر تاشو در سال جاری خبر دادند.

ورود گوشی‌های لمسی تاشو به بازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ساعت 24، طبق گزارش‌ها، شرکت سامسونگ از ماه اوت 2016 در حال کار بر روی تلفن همراه جدیدی است که پس از باز شدن به یک تبلت 7 اینچی تبدیل می‌شود و گفته می‌شود در سه ماهه سوم سال 2017 بیش از 100 هزار دستگاه از آن را به بازار ارائه خواهد کرد.

البته این کار برای سامسونگ خیلی چالش‌برانگیز نبود زیرا پیش از این یک فناوری تلفن‌همراه تاشو را ثبت اختراع کرده بود.

البته سامسونگ با توجه به مسائل بازاریابی و سوددهی، هنوز بطور 100 درصد از ارائه این نمایشگرهای تاشو به بازار در سال 2017 مطمئن نیست. پس از فاجعه آتش‌سوزی‌های گوشی‌های تلفن همراه گلکسی نوت 7، این شرکت در مورد محصولات جدید خود با وسواس بیشتری عمل می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که شرکت ال‌جی نیز قصد دارد در سه ماهه چهارم سال 2017 حدود 100 هزار گوشی جدید با صفحه نمایش لمسی تاشو به بازار معرفی کند. این شرکت از شانس بهتری در این نوع فناوری برخوردار است زیرا از دو تا سه سال قبل بر روی این فناوری‌های تاشو کار کرده است.

ال‌جی همچنین می‌تواند به جای تولید محصولات خود، از تجربیاتش برای توسعه دستگاه‌های جدید برای مشتریانی مانند هوآووی یا اپل استفاده کند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که به زودی می‌توان تلفن‌های همراه با نمایشگر تاشو را که تاکنون فقط در حد شایعه و گمان بودند، از نزدیک مشاهده کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر