نسخه لوکس ‌وان‌پلاس۶ به بازار می‌آید

عصر کالا- ساعاتی پیش نسخه جدید و لوکس گوشی وان پلاس۶ رونمایی شد.

نسخه لوکس ‌وان‌پلاس۶ به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، این نسخه Avengers (به یاد فیلم جنگ ستارگان) نامیده شد و به گفته سازندگانش ، ویژه افراد سخت‌پسند طراحی شده است.

    Avengers تفاوت سخت‌افزاری چندانی با نسخه معمولی ندارد و تنها از نظر ظاهر تغییراتی را شامل شده است.

    پشت بدنه دستگاه علامت طلایی و لوگوی مخصوص «اونجرز» به حک شده است و رنگ مشکی مشکی با طرحی خاص ، دستگاه را احاطه است. دکمه پاور طلایی رنگ نیز زیبایی دستگاه را دوچندان می‌کند و ظاهر گوشی‌را بسیار شیک کرده است.

    در جعبه این نسخه علاوه بر لوازم جانبی استاندارد، یک قاب ویژه با طراحی مرد آهنی (Ironman) و یک نشان  Avengers هم وجود دارد.

    این نسخه لوکس ،دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم است که بر خلاف نسخه معمولی، کاربر نمی‌تواند نسخه ارزان‌تر با سخت‌افزار ضعیف‌تری را سفارش دهد.

    این گوشی از نمایشگر 6.2 اینچی  از نوع AMOLED بهره می‌برد که بزرگ‌ترین نمایشگر استفاده شده در بین گوشی‌های وان‌پلاس محسوب می‌شود. این صفحه‌نمایش از رزولوشن 1080 در 2280 بهره می‌برد .

    دوربین دوگانه این گوشی‌هوشمند می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند . این دوربین قدرتمند مجهز به دولنز  16 و 20 مگاپیکسلی است و علاوه بر امکانات نرم‌افزاری پیشرفته برای عکاسی، نباید الگوریتم جدید و پیشرفته ‌مربوط به عکاسی HDR را از قلم بیندازیم.

    دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی‌ نیز مانند سایر پرچمداران چینی، از هوش‌مصنوعی بهره می‌برد و با بهره‌گیری از این الگوریتم‌ها، می‌تواند حالت «بوکه» را شبیه‌سازی کند.

    تراشه Snapdragon 845‌ وظیفه پردازش داده‌ها را بر عهده دارد که در کنار حافظه رم 6 گیگابایتی آن قدرت پردازشی بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

    این گوشی‌هوشمند با قیمت 660 دلار به تعداد محدود وارد بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر