قیمت و تاریخ عرضه نسخه جدید دوربین Gear ۳۶۰ مشخص شد

عصر کالا- کمپانی سامسونگ همزمان با موبایل های پرچمدار جدید خود از نسخه تازه دوربین «Gear ۳۶۰» پرده برداشت. حالا و پس از حدود ۲ ماه بالاخره قیمت و تاریخ عرضه این محصول در ایالات متحده رسماً اعلام شد.

قیمت و تاریخ عرضه نسخه جدید دوربین Gear ۳۶۰ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، مشتریان در خاک آمریکا می توانند از امروز (4 خرداد) و با قیمت 299 دلار دوربین جدید 360 درجه سامسونگ را خریداری نمایند. بدین ترتیب کره ای ها این محصول را حدود 100 دلار ارزان تر از نسل قبل آن به فروش خواهند رساند.

    محصول جدید 100 دلار ارزان تر از نسخه قبل به فروش می رسد
    پشت لنز های واید دوگانه چشم ماهی (Fish Eye) دوربین مورد بحثT دو سنسور 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 جا خوش کرده اند که آن را قادر می سازند تصاویر سه بعدی خود را با کیفیت 4K به ثبت برساند.

    کاربران Gear 360 نسخه 2017 به انواع فیلترها و افکت های نرم افزاری و ابزارهای ویرایش و بازبینی ویدیوهای خود دسترسی خواهند داشت تا از این طریق محتواهای تولیدی را شخصی سازی نمایند. ضمن این که امکان تبدیل ویدیوهای 360 درجه به ویدیوهای معمولی برای آسان سازی فرایند اشتراک گذاری نیز وجود خواهد داشت.

    دوربین مورد بحث از سه نسل اخیر پرچمداران کمپانی کره ای یعنی گلکسی S6/S7/S7 Edge/S8 و مدل 2017 موبایل های میان رده گلکسی A5 و A7 پشتیبانی می کند و اپلیکیشن اختصاصی آن نیز در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد.

    لازم به ذکر است خریداران موبایل های گلکسی S8 و S8 پلاس در آمریکا می توانند تنها با پرداخت 49 دلار اضافی صاحب یک دستگاه Gear 360 مدل 2017 شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر