ال‌جی به کمک اپل می‌رود

عصر کالا- موضوع ساخت آیفون با صفحه نمایش OLED به چالشی بزرگ برای اپل تبدیل شده است. آیفون ۸ اولین محصول اپل با این مدل صفحه نمایش خواهد بود و این شرکت می‌خواهد روند تولید آیفون با صفحه نمایش OLED را در سال‌های آینده هم ادامه دهد؛

ال‌جی به کمک اپل می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، اما اپل نمی‌خواهد برای صفحه نمایش OLED به سامسونگ وابسته باشد. هر چه باشد این دو شرکت در حالی که در ساخت آیفون با هم همکاری زیاد دارند، رقیب یکدیگر هم به حساب می‌آیند. به نظر می‌رسد که اپل برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده است. این شرکت می‌خواهد از ال‌جی برای تولید صفحه نمایش آیفون سال 2019 کمک بگیرد.

    با توجه به گزارشی که در سایت Bloomberg قرار گرفته، اپل نمی‌خواهد تمام سفارش تولید صفحه نمایش OLED آیفون سال 2019 را  تنها به سامسونگ بدهد و قصد دارد از ال‌جی هم کمک بگیرد. البته در این خبر گفته شده که دو شرکت ال‌جی و اپل در حال حاضر مذاکرات اولیه را شروع کرده‌اند و مشخص نیست که نتیجه نهایی چه خواهد شد.

    این اولین‌باری نیست که چنین شایعه‌ای را می‌شنویم. از سال گذشته که خبر ساخت آیفون 8 با صفحه نمایش OLED منتشر شد، همیشه از ال‌جی به عنوان یکی از تامین‌کننده‌های این نوع صفحه نمایش یاد می‌شد. به نظر می‌رسد که این موضوع سال آینده به شکل جدی‌تری دنبال خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر