هواوی از تبلت مدیا پد ام ۳ لایت ۸ رونمایی کرد

عصر کالا- در حالی که تنها دو روز از معرفی هواوی مدیا پد ام ۳ لایت ۱۰ می‌گذرد، مدل کوچکتری از این محصول با نام تبلت مدیا پد ام ۳ لایت ۸ (Huawei MediaPad M۳ Lite ۸.۰) توسط کمپانی سازنده معرفی شد.

هواوی از تبلت مدیا پد ام ۳ لایت ۸ رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت؛ یکی از تجهیزات اصلی تبلت مدیا پد ام 3 لایت 8 ، وجود دو اسپیکر “Harman/Kardon” بوده که نقطه امید هواوی برای افزایش فروش محصول جدید خود است. البته این تبلت ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

    مشخصات تبلت مدیا پد ام 3 لایت 8

    صفحه نمایش 8.4 اینچی این محصول، رزولوشنی برابر با 1920 در 1200 پیکسل ارایه کرده و چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 435 به عنوان مغز متفکر این دستگاه عمل می‌کند. تبلت هواوی مدیاپد M3 لایت 8 دارای گزینه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی است که به همراه حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی، وظیفه ذخیره‌سازی موقت و دایم اطلاعات کاربران را بر عهده خواهند داشت. همچنین، وجود شیاری برای جاگذاری حافظه microSD در تبلت جدید هواوی این میزان فضا را قابل گسترش کرده است.
    هواوی از تبلت مدیا پد ام 3 لایت 8 رونمایی کرد
    دو دوربین 8 مگاپیکسلی در این تبلت خودنمایی می‌کنند؛ یکی در قاب پشتی آن قرار گرفته و دیگری در پنل جلویی جا خوش کرده و وظیفه گرفتن تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی را بر عهده دارد. باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی تبلت مدیا پد ام 3 لایت 8 نیز از طریق کانکتور microUSB که در پایین آن جاسازی شده، شارژ می‌شود.
    تقریبا همه محصولات جدید شرکت هواوی به اسکنر اثر انگشتی سریع و دقیق مجهز هستند که تبلت جدید آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ مدیا پد m3 لایت 8 از این امکان در قاب جلو و در دل دکمه هوم بهره برده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر