لنزهای متفاوت با کاربری آیفون ۷ پلاس:

اطلاعاتی تازه از دوربین دوگانه وان پلاس ۵

عصر کالا- اطلاعات تازه ای از دوربین دوگانه وان پلاس ۵ (OnePlus ۵) پرچمدار آینده کمپانی وان پلاس که تا ساعاتی دیگر از آن رونمایی میشود، به دست آمده است.

اطلاعاتی تازه از دوربین دوگانه وان پلاس ۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، در ادامه به بررسی اولیه ای از این دوربین خواهیم پرداخت.
    گوشی وان پلاس 5 ، جدیدترین پرچمدار کمپانی چینی وان پلاس تا ساعاتی دیگر معرفی میشود. این گوشی از یک سیستم دوربین دوگانه برخوردار است؛ گفته میشود ترکیب این دوربین بسیار شبیه به آنچیزیست که بر روی آیفون 7 پلاس می‌بینیم. یکی از آن‌ها دوربین عادی است و دیگری قادر به ثبت تصاویری تله فوتو است. به نقل از TheVerge، ترکیب این دو دوربین می‌تواند باعث ثبت تصاویری پرتره با پس زمینه‌ای تار و سوژه‌ی شفاف شود.
    دوربین دوگانه وان پلاس 5 متشکل از سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی است

    ما خیلی زودتر از آنکه بخواهیم از نزدیک با گوشی ملاقات کنیم، اطلاعات تازه‌ای را از دوربین دوگانه وان پلاس 5 به دست آورده‌ایم. دوربین اصلی گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی سونی و لنزی با گشودگی f/1.7 همراه با یک سنسور 20 مگاپیکسلی سونی و لنز تله فوتو با گشودگی f/2.6 بهره می‌برد. وان پلاس می‌گوید که این بالاترین رزولوشن ارائه شده در سیستم های دوربین دوگانه گوشی های هوشمند تا به امروز است، اما ما گوشی هایی با لنزهای 23 مگاپیکسلی را نیز دیده‌ایم. در هر صورت باید این دوربین را در دنیای واقعی تست کنیم.

    هرچند این گزارش اطلاعات کاملی در خصوص گوشی وان پلاس 5 نداده است، اما ما این را می‌دانیم که پرچمدار جدید وان پلاس، گران قیمت‌ترین گوشی ساخته شده توسط این غول چینی است. به خصوص اینکه شباهت‌های زیادی بین آن و آیفون 7 پلاس اپل است، قطعا وان پلاس 5 می‌تواند چالش بحث برانگیزی را در دنیای موبایل به وجود آورد. این گزارش همچنین اطلاعات جذابی را در مورد دوربین دوگانه وان پلاس ارائه کرده است. به نقل از The Verge، آقای کارل پی بنیانگذار وان پلاس به آن که دوربین وان پلاس 3 خوب است، اما به خوبی دوربین به کار رفته بر روی گوشی های سامسونگ و اپل نیست اعتراف کرده است. اما آن‌ها درجا نزده و با پیشرفتی که طی سالیان اخیر داشته‌اند، حال این تعهد را می‌دهند که دوربین شگفت انگیزی را بر روی گوشی وان پلاس 5 ارائه کند. پی می‌گوید:
    ** ما سال گذشته پیگیر دوربین های دوگانه بودیم، اما می‌دانستیم که آشنا کردن آن‌ها با بازار هزینه‌ی بالایی دارند. از اپل ممنونیم که بازار را برای ما آشنا کرد.

     

    وان پلاس 5 بسیار شبیه به آیفون 7 پلاس است، از دوربین آن گرفته تا جای خطوط آنتن همگی شبیه به پرچمدار اپل طراحی شده‌اند و ما بعید می‌دانیم اپل از این قضیه خوشحال باشد!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر