به علت ویروس کرونا؛

خط تولید گوشی‌های سامسونگ به ویتنام منتقل شد

عصر کالا- شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند.

خط تولید گوشی‌های سامسونگ به ویتنام منتقل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا،  سامسونگ که در روزهای اخیر تحت تاثیر گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی مجبور شده کارخانه‌های خود را در شهرهای گومی و دئگو در این کشور تعطیل کند، حالا اعلام کرده که می‌خواهد بخشی از خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند تا بدین ترتیب به ثبات بیشتری در تولید و عرضه به بازارهای جهانی موبایل دست پیدا کند.

    طبق گزارشی که در فایننشال تایمز آمده است، قرار است بخشی از خط تولید این شرکت با ظرفیت ساخت حدود 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند جدید و پرچم‌دار در ماه به کارخانه‌ای در ویتنام منتقل شود.

    این شرکت کره‌ای در این خصوص خاطرنشان کرد است به منظور کاهش تاثیر و تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا در فعالیت و تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ، قصد داریم بخش کوچکی از خط تولید خود در کارخانه شهر گومی کره جنوبی خود را به ویتنام انتقال دهیم تا بتوانیم بدین ترتیب به نیازهای مشتریان و کاربران خود بهتر پاسخ داده و سهم خود را در بازارهای جهانی از دست ندهیم.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر