در ادامه تولید مدل گرانقیمت؛

مدل ارزان گالکسی فولد هم تولید می‌شود

عصر کالا- در شرایطی که قرار است گوشی تاشوی گالکسی فولد سامسونگ ششم سپتامبر به بازار بیاید، قیمت بالای آن موجب نگرانی شده و حالا خبرهایی در مورد تولید مدل ارزان آن هم شنیده می‌شود.

مدل ارزان گالکسی فولد هم تولید می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، اگرچه خود سامسونگ اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تأیید نکرده، اما منابع خبری مطلع می‌گویند این شرکت به طور قطع مدلی ارزان از گالکسی فولد را هم تولید می‌کند.

    در شرایطی که قیمت مدل اصلی گالکسی فولد بیش از 1900 دلار است، قیمت مدل ارزان این گوشی به حدود هزار دلار می‌رسد. بنابراین حتی مدل ساده‌تر گالکسی فولد نیز گوشی ارزانی محسوب نمی‌شود.

    تحلیلگران می‌گویند سامسونگ تمایل دارد بازار نوظهور عرضه گوشی‌های دارای نمایشگرهای تاشو را در کنترل خود گرفته و بر رقبایی مانند هواوی غلبه کند. از همین رو این شرکت تولید مدل ارزان گالکسی فولد را در دستور کار خود قرار داده است.

    در مورد مشخصات فنی گالکسی فولد ارزان‌تر خبر دقیقی در دست نیست، اما گفته می‌شود سامسونگ برای کاهش قیمت حافظه آن را از 512 گیگابایت به 256 گیگابایت کاهش داده است.

    مدل اصلی گالکسی فولد دارای نمایشگر منعطف 7.3 اینچی AMOLED و یک نمایشگر ثانویه 4.6 اینچی است. پردازنده 7 نانومتری کوالکوم Snapdragon 855 و 12 گیگابایت رم از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

    برای این گوشی سه دوربین با دقت‌های 16، 12 و 12 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی این گوشی هم 10 مگاپیکسلی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر