تصاویر تازه‌ای از نمایشگر سه بعدی گوشی الفون پی ۸ ۳D منتشر شد

عصر کالا- گوشی معرفی نشده الفون پی ۸ ۳D به تکنولوژی جذاب سه بعدی مجهز است و نمایشگر مدرن آن می‌تواند قابلیت‌هایی فراتر از سایر گوشی‌ها را ارائه کند.

تصاویر تازه‌ای از نمایشگر سه بعدی گوشی الفون پی ۸ ۳D منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اطلاعات جزئی از این نمایشگر منتشر شده است که در ادامه ‌می‌توانید آن را مشاهده کنید.

    چندین روز قبل خبری مبنی بر در حال توسعه بودن یک شیشه سه بعدی مخصوص نمایشگر گوشی های سری P8 شرکت الفون منتشر شد. تکنولوژی Glasses-free سه بعدی چیز جدیدی نیست، شرکت اچ تی سی سال 2011 میلادی از گوشی G17 خود مجهز به چنین نمایشگری رونمایی کرد و ماباقی شرکت‌های بزرگ نظیر ال جی نیز گوشی حاوی نمایشگر سه بعدی روانه بازار کردند، اما متاسفانه تکنولوژی پشت این قضیه در آن زمان به بلوغ کامل نرسیده بود تا آن‌ها نتوانند در بازار محبوبیتی را به دست آورند.
    نمایشگر گوشی الفون پی 8 3D مجهز به ردیاب چشم است

    حال در این زمان مشکل عمق دید برای یک دوربین سه بعدی برطرف شده و اینک حتی با تغییر زاویه نمایشگر نیز شما همچنان می‌توانید به لطف افکت سه بعدی، یک تجربه کاربری تمام کمال را تجربه کنید. اینک شش سال از آن زمان گذشته است و یک شرکت چینی به نام الفون در حال توسعه تکنولوژی مذکور است. این شرکت به دنبال پیاده‌سازی آخرین پیشرفت‌های خود در تکنولوژی سه بعدی، در حال ساخت یک گوشی به نام الفون پی 8 3D است. این گوشی حاوی یک ردیاب چشم است که می‌تواند سوی چشم کاربران را تا حداکثر 70 درجه برای تماشای محتوای سه بعدی تنظیم کند. به عبارتی دیگر، حتی اگر شما زاویه دید صفحه گوشی را نیز تغییر دهید، باز هم افکت سه بعدی به صورت آزادانه قابل تماشا خواهد بود. تا به امروز این‌ها تنها در حد یک گزارش بودند، اما امروز تصاویری از دنیای واقعی و اطلاعاتی بیشتر از چین منتشر شده که گوشی Elephone P8 3D را به خوبی به نمایش می‌گذارد.
    به نقل از این اطلاعات منتشر شده، گوشی الفون پی 8 3D حاوی یک چیپست 8 هسته‌ای MT6750T مدیاتک همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. علاوه بر این یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی نیز بر روی قاب جلویی این گوشی دیده می‌شود. در بخش دوربین، الفون پی 8 سه بعدی از دوربین دوگانه 2/13 مگاپیکسلی برخوردار است که می‌تواند ارائه کننده افکت بوکه باشد و یک دوربین 16 مگاپیکسلی جلویی با دیافراگم f/2.0 نیز تضمین کننده تهیه تصاویر سلفی بسیار باکیفیت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر