گوشی‌های بعدی سونی بدون حاشیه خواهند بود

عصر کالا- گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت سونی در حال کار بر روی طراحی و تولید یک گوشی هوشمند بدون حاشیه‌های کناری است.

گوشی‌های بعدی سونی بدون حاشیه خواهند بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, از آنجایی که این روزها بازار گوشی های هوشمند بدون حاشیه همچون گلکسی اس 8، اس 9 و آیفون 10 (ایکس) بسیار داغ و پر تب و تاب است، بسیاری از برندهای تکنولوژی و شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند درصدد طراحی و تولید گوشی های این چنینی کرده اند تا بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران و کاربران موبایل را به خود جلب کنند.

    سونی که به نظر می رسد اندکی از ماراتن و رقابت تنگاتنگ میان غول های تکنولوژی جا مانده است و رقبای قدرتمند دیگری همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و غیره گوی رقابت را از بخش موبایل سونی ربوده اند و توانسته اند به موفقیت های چشمگیری در زمینه جلب مشتری، سودآوری و میزان فروش دست یابند، حالا طبق گزارش های منتشر شده، در حال طراحی، توسعه و تولید گوشی های هوشمند بدون حاشیه ای است که این روزها دل کاربران را به شدت برده است.

    به عقیده تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، این اقدام سونی می تواند تا حد زیادی جای ماندن این شرکت ژاپنی و معروف از ماراتن سایر سازندگان موبایل جبران کند و موجب شود باری دیگر گوشی های زیبا، جذاب و بدون حاشیه سونی که چیزی از سایر رقبای خود کم ندارد، نظر مشتریان و کاربران را جلب کند و میزان فروش و درآمد این شرکت را افزایش دهد.

    سونی که تاکنون در طراحی گوشی های خود چندان علاقه ای به ایجاد تغییر نداشت، اخیرا در مصاحبه های انجام شده با این شرکت ژاپنی، به نظر می رسد که قصد دارد بعد از چند سال، تغییر و تحولات عظیمی را دلر طراحی خود ایجاد کند.

    در این مصاحبه که درباره پرچمداران فعلی و آتی سونی سوال شد، مدیران ارشد این شرکت به گزارشگران گفته اند سونی می خواهد پرچمداران آتی و نسل بعدی گوشی های هوشمند خود را بدون حاشیه طراحی کند اما برای این کار عجله ای ندارد. سونی که همواره بر نمایش محتوا و کیفیت تصویر و دوربین تاکید دارد، در طراحی پرچمداران جدید خود نیز قصد دارد به گونه ای اندازه و کیفیت تصویر و نمایشگر را طراحی کند که برای تماشای فیلم، تصویر و محتوا مناسب باشد و تجربه شگفت انگیزی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

    سونی همچنین ذکر کرده است که در صورت طراحی بدون حاشیه، مجبور به جابه‌جایی بلندگوهای استریو جلوی گوشی و دوربین جلو (سلفی) خواهد شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر