احتمال تبدیل شدن شارژر ایرپاد به شارژر بی سیم برای سایر محصولات اپل

عصر کالا- ایرپاد‌های بی‌سیم اپل که به همراه آیفون ۷ معرفی شدند، روز به روز در حال معروف شدن بیشتری هستند. اما این گجت تنها از یک قابلیت بهره می‌برد و آن هم اتصال به تلفن هوشمند برای برقراری ارتباط صوتی است.

احتمال تبدیل شدن شارژر ایرپاد به شارژر بی سیم برای سایر محصولات اپل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ محفظه قرارگیری ایرپادهای اپل یک وسیله تک بعدی است. چرا که تنها وظیفه شارژ کردن ایرپادها را بر عهده دارد و در هنگام استفاده از این هدفون‌ها، یک وسیله کاملا اضافه به حساب می‌آید.

    پتنت‌های جدیدی که توسط اپل به ثبت رسیده است، نشان می‌دهد که اهالی کوپرتینو قصد دارند تا محفظه قرارگیری ایرپادها را به وسیله‌ای برای شارژ کردن بی‌سیم سایر محصولات خود تبدیل کنند.

    اپل واچ یکی از محصولاتی است که توسط اتصال مغناطیسی یک قطعه سخت‌افزاری به بدنه شارژ می‌شود و برخی شایعات جدید نیز حکایت از مجهز بودن آیفون نسل بعد به تکنولوژی شارژ بی‌سیم دارد. پس طراحی و تولید یک گجت برای شارژ کردن بی‌سیم سایر دیوایس‌ها امری فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

    پتنت‌های دیگری توسط اپل برای ضدآب کردن محفظه نگهداری ایرپادها نیز به ثبت رسیده است. بدین وسیله شما می‌توانید این گجت را به همراه خود به درون استخر ببرید و نگرانی خاصی پیرامون خطرات این کار نداشته باشید. اما تمامی این پتنت‌ها در حد یک طرح اولیه هستند و ممکن است هیچ وقت به واقعیت نپیوندند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر