گلکسی s۸ و امکان حذف کشوی اپلیکیشن ها

تجربه ای برای طرفداران iOS

عصر کالا- گلکسی اس ۸ به صورت پیش فرض همراه با اندروید ۷.۰ عرضه خواهد شد و از طرفی نیز گفته می شود خیلی زود آپدیت نسخه ۷.۱.۱ را نیز دریافت خواهد کرد؛ اما آنچه که مهم به نظر می رسد ظاهر و شمایل رابط کاربری آن است.

گلکسی s۸ و امکان حذف کشوی اپلیکیشن ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ اندروید حاضر در پرچمداران جدید سامسونگ در درجه نخست متفاوت از موبایل های به روز رسانی شده به نوقا مانند گلکسی اس 7 به نظر نمی رسد، اما قابلیت های خاصی در بطن آن درج شده که تجربه ای منحصر به فرد ارائه می کند.

    یکی از این قابلیت ها این است که کاربر می تواند به دلخواه منوی اپلیکیشن ها (App Drawer) را حذف کرده و تمام اپلیکیشن ها را در داخل صفحه هوم لیست کند؛ درست مانند iOS و یا نسخه شخصی سازی شده اندروید هوآوی.

    از طرفی کسانی هم که دوست دارند منوی اپلیکیشن هایی جداگانه داشته باشند، دو گزینه پیش رو خواهند داشت: یکی استفاده از دکمه App Drawer و دیگری حالت پیش فرض اندروید نوقای خام که با بالا کشیدن انگشت روی صفحه نمایش، لیست برنامه ها ظاهر می شود.

    گفتنی است گلکسی اس 8 از دکمه هوم مجازی حساس به فشار و Always On برخوردار است و همینطور دکمه های ناوبری آن را نیز می توان شخصی سازی کرد؛ به علاوه سایز و فاصله چیدمان اپلیکیشن ها را نیز می توان به صورت دلخواه درآورد.

    تقریباً دو هفته تا عرضه جهانی پرچمداران جدید سامسونگ باقی مانده و تردیدی نیست که تا دسترسی به این دیوایس های قدرتمند، با ویژگی های ریز و درشت گوناگون دیگری نیز آشنا خواهیم شد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر