ایسوس ذن‌فون ۴ مکس معرفی شد

عصر کالا- برای برخی از کاربران، میزان شارژدهی یک تلفن‌همراه مهم‌ترین عامل انتخاب آن محسوب می‌شود، ایسوس ذن‌فون ۴ مکس بدون شک مخصوص این دسته از کاربران تولید شده است.

ایسوس ذن‌فون ۴ مکس معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، سلول باتری در نظر گرفته شده برای این اسمارت‌فون 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با توجه به استفاده از ویژگی PowerMaster برای ذخیره نیرو، ذن‌فون 4 مکس می‌تواند یکی از قدرتمندترین اسمارت‌فون‌ها در این زمینه باشد.

    این اسمارت‌فون در دو نسخه عرضه خواهد شد، نسخه ابتدایی از چیپست اسنپدارگون 425 با 4 هسته پردازشی استفاده می‌کند و نسخه دوم به اسنپدراگون 430 و 8 هسته پردازشی مجهز شده است. میزان رم در نظر گرفته شده برای ذن‌فون 4 مکس حداکثر 4 گیگابایت بوده که با 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود؛ هم‌چنین امکان استفاده از کارت حافظه در کنار هر دو سیم کارت وجود خواهد داشت.

    شارژر 10 واتی در نظر گرفته شده برای این اسمارت‌فون کمی ضعیف است و فرآیند شارژ کامل به 4 ساعت زمان احتیاج دارد. بااین‌حال با 15 دقیقه شارژ، می‌توانید به مدت 3 ساعت مکالمه داشته باشید. هم‌چنین گفته می‌شود در طول زمان شارژ شدن، باتری دستگاه خنک خواهد ماند.

    دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای بخش پشتی این اسمارت‌فون، می‌تواند تصاویر را با زاویه 120 درجه به ثبت برساند، این موضوع موجب می‌شود ذن‌فون 4 مکس از سایر میان‌رده‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. هم‌چنین دوربین سلفی ذن‌فون 4 مکس می‌تواند تصاویر پانوراما را با زاویه 140 درجه به ثبت برساند.

    نمایشگر مورد استفاده در ذنفون 4 مکس، 5.5 اینچی بوده و وضوح آن فول‌اچ‌دی است، بنابر اعلام سازنده با یک‌بار شارژ می‌توانید به مدت 22 ساعت با آن فیلم تماشا کنید.

    قیمت
    نسخه پایه ذن‌فون 4 مکس با پردازنده اسنپدارگون 425 و 2 گیگابایت رم باقیمت 205 دلار در روسیه عرضه خواهد شد. ایسوس هنوز مشخص نکرده که این مدل را در کدام بازارها عرضه خواهد کرد. این دستگاه اولین عضو از خانواده 6تایی ذن‌فون 4 است که پیش‌بینی می‌شد در سال 2017 معرفی و روانه بازار شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر