سامسونگ مشخصات کلیدی گوشی تاشوی خود را معرفی کرد

عصر کالا- مسئولان شرکت سامسونگ در کنفرانس خبری روز گذشته خود از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی کردند.

سامسونگ مشخصات کلیدی گوشی تاشوی خود را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ دیروز صبح شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند تاشوی جدید خود رونمایی کرد. این گوشی اولین ابزار‌ الکتریکی ترکیبی تا‌شو است که قابلیت تبدیل از یک گوشی به یک تبلت را دارد. بر اساس گزارش‌های اخیر شرکت سامسونگ؛ برنامه دارد که برای چند ماه آینده فقط به تولید انبوه صفحه نمایش تا‌شو بپردازد.

    این موضوع در مراسم روز گذشته سامسونگ مطرح شد و در حال حاضر هیچ اطلاعات اضافی دیگری در این خصوص منتشر نشده است. ضمن اینکه هزینه صفحه نمایش‌های تاشو سامسونگ هنوز به طور دقیق اعلام نشده‌ است. از طرف دیگر اطلاعات چندانی از نحوه کارکرد این نوع صفحه نمایش و ابعاد پشتیبانی کننده آن نداریم.

    از طرف دیگر در مراسمی که عصر روز گذشته بین توسعه دهندگان گوشی‌های هوشمند برگزار شد؛ شرکت سامسونگ اطلاعات دیگری در مورد گوشی تاشوی خود مطرح کرد که از مهمترین آنها می‌توان به تراکم پیکسلی ، اندازه صفحه نمایش و نسبت صفحه نمایش در هر دو مدل تاشو و معمولی ( غیرتاشو )؛ اشاره کرد.

    گفتنی است؛ تراکم پیکسلی استاندارد صفحه نمایش 420 ppi بوده و با این که بالاترین عدد موجود نیست ولی کاملا مناسب صفحه نمایش تاشو است. همچنین دقت صفحه نمایش زمانی که در حال تاشده قرار دارد 840 x 1960 ولی در حالت غیر تاشده 1536 x2152 است. با این حال ویژگی جالب تر نسبت صفحه نمایش است. نوع تاشو نمایشگر Infinity Flex دارای صفحه نمایش 4.58 اینچی با نسبت 21:9 است ؛ که در حال حاضر این گوشی را به کشیده ترین گوشی در بازار تبدیل کرده است.  نوع غیرتاشوی این گوشی نیز دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی با نسبت 4.2:3 است.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر