فروش اپل واچ سال دیگر رکورد می‌زند

عصر کالا- تحلیلگران برآورد کرده‌اند که اپل در سال آینده میلادی قادر خواهد بود ۳۳ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را به فروش برساند.

فروش اپل واچ سال دیگر رکورد می‌زند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، تحلیلگران برآورد کردهاند که اپل در سال آینده میلادی قادر خواهد بود 33 میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را به فروش برساند.

    به گزارش ایسنا، چندی پیش موسسه تحقیقاتی و آماری IDC  در گزارشی اعلام کرد با اینکه بازار فروش گجت‌های پوشیدنی و هوشمند چندان چنگی به دل نمی زند و پیشرفت خوبی نداشته است، اما ساعت های هوشمند اپل واچ همچنان در حال یکه تازی و پیشروی هستند به گونه ای که توانسته اند لقب پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول هوشمند و پوشیدنی را از آن خود کنند.

    طبق آمار منتشر شده در این گزارش، رشد بازار گجت‌های پوشیدنی و هوشمند تنها حدود 1.2 درصد ذکر شده است و در جهان فروشی معادل 25.1 میلیون دستگاه را برای خود به ثبت رسانیده است. برندها و شرکت‌های متعددی هستند که در این حوزه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و محصولات جدید و شگفت انگیزی را با قیمت های مختلف به بازار عرضه کرده و سپس به فروش می رسانند که در این میان، شرکت آمریکایی اپل از همه رقیبان جلوتر زده و به نظر می رسد که در سال آینده میلادی نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد و ساعت های هوشمند اپل واچ در مقایسه با سایر برندها از محبوبیت و استقبال بیشتری برخوردار خواهد شد.

    اپل توانست در همین مدت زمان و بازار نه چندان داغ گجت‌های پوشیدنی، رشد فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ 13.5 درصد در سال بوده است که به وضوح نشان دهنده عملکرد و فروش موفقیت آمیز این گجت پوشیدنی است و کاربران نیز در سراسر جهان همچنان مشتاق خریداری و استفاده از این محصول اپل هستند.

    حالا به تازگی تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه بازار فروش محصولات اپل پیش بینی کرده اند که اپل در سال 2019میلادی قادر خواهد بود میزان فروش اپل واچ را به 33 میلیون دستگاه برساند که این خود موفقیت چشمگیری برای آن به شمار خواهد رفت.

    آنها علت این رشد و افزایش محبوبیت احتمالی را بهبود و ارتقای نسل چهارم ساعت های هوشمند اپل واچ اعلام کرده اند که انتظار می رود رکورد جدیدی را برای این شرکت در سال آینده به ثبت برساند.

    آمار منتشره همچنین نشان می‌دهد که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا و ژاپن بیشترین استقبال را از ساعت‌های هوشمند اپل (اپل واچ) کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر