پیش‌بینی عملکرد موفقیت‌آمیز برای گلکسی نوت ۹

عصر کالا- یکی از مدیران ارشد سامسونگ درباره گلکسی نوت ۹ به کاربران اطمینان داده است که این پرچمدار جدید بخاطر قابلیت‌های منحصر بفردش، عملکرد بسیار موفقیت آمیزی خواهد داشت.

پیش‌بینی عملکرد موفقیت‌آمیز برای گلکسی نوت ۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، دی جی کوه – مدیر ارشد اجرایی بخش سامسونگ موبایل – عنوان کرده است که پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت 9 از باتری قدرتمند و کاملا سالمی برخوردار است و میزان فروش آن از نسل قبلیش بسیار موفقیت‌آمیزتر خواهد شد.

    با اینکه انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت 7 به دو نسل قبل از معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 برمی‌گردد، اما هنوز می‌توان گفت که خاطره ناخوشایند آن از ذهن کاربران و مشتریان این نوع از گوشی هوشمند پاک نشده و ممکن است خاطر برخی از علاقمندان به خریداری گلکسی نوت 9 را مکدر کرده باشد.

    حالا دی جی کوه بعنوان مدیر ارشد اجرایی بخش موبایل شرکت سامسونگ، خطاب به کاربران خبر از پرفروش بودن جدیدترین پرچمدار سامسونگ داده و گفته است که این محصول با فروش موفقیت‌آمیز و بالای خود به طور قطع از نسل پیشین خود یعنی گلکسی نوت 8 نیز پیشی خواهد گرفت.

    وی در ادامه سخنانش تاکید کرد که نوت 9 به یک باتری قدرتمند، سالم و همه چیز تمام مجهز است که این مساله احتمال هرگونه حریق، انفجار و آسیب را به صفر می‌رساند و کاربران می توانند با خیال راحت و آسوده به تهیه و خریداری آن بپردازند. قبلا نیز گزارش‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد برگ برنده گوشی هوشمند نوت 9 سامسونگ باتری بکار رفته در آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر