ساعت هوشمند اپل با قابلیت سلولار رونمایی شد

عصر کالا- شب گذشته اپل از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد که دارای قابلیت های سلولار است. این دستگاه دارای یک سیم کارت و صفحه نمایشی است که به عنوان یک آنتن عمل می کند.

ساعت هوشمند اپل با قابلیت سلولار رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شب گذشته اپل علاوه بر رونمایی از سه موبایل و تلویزیون جدید خود از جدید ترین ساعت هوشمندش نیز رونمایی کرد.

    این ساعت 399 دلاری مجهز به قابلیت های سلولار است. سری 3اپل واچ مانند نمونه های قبلی به کاربران خود اجازه برقراری تماس مستقیم را می دهد. اما در این نسخه برقراری تماس به وسیله یک سیم کارت یکپارچه و صفحه نمایش (که به آنتن تبدیل می شود) انجام می شود. بنابراین لازم نیست برای این کار ساعت نزدیک موبایل باشد.

    علاوه بر آن ساعت هوشمند جدید دارای قابلیت های مختلف برای ورزش، پردازشگر دو هسته ای سریعتر و باتری با عمر 18 ساعت است. با توجه به ویژگی های گفته شده این دستگاه قدرتمندترین ساعت هوشمند اپل به حساب می آید.

    جالب آنکه نمایشگر ساعت به عنوان  آنتنی برای دریافت و انتقال سیگنال های 4G LTE و UMTS عمل می کند.  همچنین اندازه سیم کارتی که در دستگاه تعبیه شده، یک صدم ابعاد نمونه های معمول است. به همین دلیل ساعت ساختار و ظاهر کوچکتری و ظریفتری دارد.

    سری 3اپل واچ مانند نمونه های قبلی ساعت در دو اندازه 38 و 42 میلی متر عرضه می شود.

    همچنین اپلیکیشن موسیقی اپل واچ نیز تغییر یافته و با ارائه OS4  در سال جاری کاربران این ساعت هوشمند می توانند بیش از 40 میلیون آهنگ را به وسیله آن گوش کنند.

    ساعت هوشمند مذکور را می توان به دستگاه های بدنسازی در باشگاه ها متصل کرد. علاوه برآن دارای یک مربی  هوشمند و ضد آب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر