فولدرهای امنیتی در گوشی های سامسونگ گلکسی S۷ و S۷ edge

عصر کالا- فولدرهای امنیتی(Secure Folder) از مهمترین ابزاری هستند که محیطی کاملا امن برای اطلاعات شما در گوشی موبایلتان ایجاد می کنند. اطلاعاتی که شما به هیچ وجه مایل به نمایش آسان آن ها در گوشی موبایلتان نخواهید بود.

فولدرهای امنیتی در گوشی های سامسونگ گلکسی S۷ و S۷ edge
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، بسیاری از ما در گوشی خود فایل هایی را داریم که به صورت معمول از نمایش آن خودداری می کنیم و علاقه ای به در دسترس بودن آن ها نداریم. شرکت سامسونگ امکان قابل توجهی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا تمامی اطلاعات محرمانه خود از قبیل، فایل های تصویری، کلیپ، شماره های تماس ، مسیج ها، متون و حتی اپلیکیشن ها را به فولدرهای محرمانه بسپارید.

    فولدرهای امنیتی قادرند تمامی اطلاعات انتخاب شده برای ذخیره محرمانه را از فایل های معمولی جدا کنند و برای دسترسی انحصاری شما به صورت محرمانه ذخیره سازی کنند. علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده شما می توانید با استفاده از این فولدرها، حساب های کاربری متفاوتی را در اپلیکیشن های ذخیره شده به کار برید. برای مثال در اپلیکیشن واتس اپ به راحتی با یک حساب کاربری متمایز از حساب کاربری اصلی خود وارد شوید و به انجام امور بپردازید. لازم به ذکر است که این قابلیت تا کنون تنها بر روی Galaxy Note 7 قابل اجرا بوده است.

    سال گذشته میلادی کاربرد فولدرهای امنیتی تنها بر روی Galaxy Note 7ایجاد شده بود، این قابلیت که از همان ابتدا طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده بود شرکت سامسونگ را بر آن داشت تا طی اطاعیه ای دسترسی به فولدرهای امنیتی را برای دیگر تولیدات این شرکت نیز امکان پذیر کند. شب گذشته سخنگوی سامسونگ از ایجاد این برنامه بر روی گوشی های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge خبر داد.

    تا کنون این قابلیت بر روی سامسونگ گلکسی S7 با سیستم عامل اندروید 7 ” Nougat” در دسترس گذاشته شده است، اما همچنان شرکت سامسونگ به دنبال عرضه این قابلیت برای مدل های قدیمی تر در سیستم عامل اندروید می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر