اپل در iOS ۱۱ از اپلیکیشن های ۳۲ بیتی پشتیبانی نخواهد کرد

عصر کالا- اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی در پاییز امسال در سیستم عامل iOS ۱۱ دیگر قابل استفاده نخواهند بود و اپل پشتیبانی از این اپلیکیشن‌ها را متوقف خواهد کرد.

اپل در iOS ۱۱ از اپلیکیشن های ۳۲ بیتی پشتیبانی نخواهد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  کلیک- اپل در سیستم عامل خود تعدادی تغییرات را اعمال کرده است. در حالی که برخی تغییرات در قسمت بصری اعمال شده، اما بیشتر تغییرات منعکس کننده عملکرد و کارایی هستند. در حالی که اپل، اپلیکیشن‌های 32 بیتی را کاهش داده، تغییرات در یک مقیاس بزرگ‌تر برای ios محفوظ است. بر‌اساس اظهارات یک برنامه‌نویس شناخته شده به نام Steven Troughton-Smith اپل در پاییز امسال پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 32 بیتی را متوقف خواهد کرد. اگر اظهارات Steven Troughton-Smith درست باشد، عملکرد بسیاری از اپلیکیشن‌های قدیمی متوقف خواهد شد. پیش‌تر در ios 10.3  کاربران، هنگام باز کردن یک اپلیکیشن 32 بیتی با پیغام هشداری مواجه می‌شدند. زمانی که یک کاربر برای نخستین بار اپلیکیشن 32 بیتی را در ios 10.2 باز می‌کرد پیغامی بدین مضمون برای وی ظاهر می‌شد:

    دولوپر این اپلیکیشن بایستی برای بهبود سازگاری، آن را به روز کند.

    در نسخه بتا 1 ios 10.3 پیغام هشدار برای اپلیکیشن‌های 32 بیتی به قرار زیر بود:

    این اپلیکیشن با نسخه‌های آتی ios کار نخواهد کرد. دولوپر این اپلیکیشن بایستی برای بهبود سازگاری، آن را به روز کند.

    اسمیت همچنین خاطر نشان کرد که پردازنده‌های جدید اپل که در آینده منتشر خواهند شد، از نوع 32 بیتی پشتیبانی نخواهند کرد. این حرکت اپل، اساسا تغییراتی را برای دولوپر‌ها به همراه خواهد داشت و هیچ تاثیری برای کاربر نخواهد داشت. در عوض، دولوپر‌ها فرصت به روز‌رسانی اپلیکیشن‌های‌شان را قبل از حذف پشتیبانی کامل اپل از اپلیکیشن‌های 32 بیت در فیرمور، خواهند داشت. پیش از هم، اپل، اپلیکیشن‌های قدیمی و معیوب را از اپل استور پاکسازی کرده بود، علتش این بود که کمپانی می‌خواست بیشتر روی کیفیت اپلکیشن‌ها تمرکز کند. برای رسیدن به این هدف، نزدیک 50 هزار اپلیکیشن از اپل استور حذف شدند و این آشکارا نشان می‌دهد که اپل، اپل استور را از هر گونه اپلیکیشنی که استاندارد‌های لازم را ندارد، پاکسازی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر